@gertje

Maar kun je dan wel gewoon gaan bloedprikken dan om te kijken of je volgende keer zwanger bent?

liefs

Frustrerend dat de test thuis wel positief was en bij hè ha niet. Hoelang heeft daar tussen gezeten,Miss vroege miskraam?
Het duurt zeker half jaar voordat de stoffen van de pil uit je lichaam zijn en je hormonen het weer geheel zelf moeten oppakken. De verhalen op internet dat na je eerste menstruatie zonde pil, alle stoffen uit je lichaam zijn, is niet waar. Bij mij werd in de loop der maanden mijn cyclus wel iets regelmatiger maar de laatste cyclus voor m'n zwangerschap was 41dg! Ik weet niet hoe onregelmatig het bij jou is, maar dat bet nu nog niet regelmatig is, is dus helemaal niet vreemd, maar dat zal je vast ook al van je ha gehoord hebben.
Succes!

Zelf denk ik ook vroege miskraam, ik voelde dat het opeens over was..
Verder is in de 13 jaar dat ik ongesteld ben geweest, nog nooit een onregelmatigheid voorgekomen..
Denk ook niet dat het met mijn pil te maken heeft, want die werkte niet goed bij mij.
En ik voel mijn eiersprong altijd, en die heb ik nu ook, maar vorige maand niet..

Denk dus dat het gewoon fout is gegaan. Maar er is iets gebeurd privé, dus we gaan nu nog even wachten met zwanger worden.. het is even geen goede tijd voor ons.

Natuurlijk wens ik iedereen super veel succes!

He meid, wat naar nou. Sterkte! Hopelijk kunnen jullie snel weer verder waar jullie gebleven waren.
X

Sterkte! Hoop dat julle er prive snel beter aan toe zijn en weer kunen klussen!

Xxx

Terug
Bovenaan