Gescheiden schoonouders, naam partner...

Zondag komt ze langs. Kunnen we niet een forumdag gepland hebben dan? Ik heb op dit moment helemaal niets leuks om naar uit te kijken en dan ZONDAG!

Mattijs kwam net naar beneden en vroeg me om foto's te mailen, maar er mochten geen andere opa's en oma's op staan. Waar slaat dat nou weer op? Ik vind die foto van Laura met haar vinger in haar mond erg leuk, maar daar staat een deel van mijn vader op, dus die is niet goed . En waarom moet ik dat allemaal nou weer doen. Ik denk dat ik ziek ben zondag.

Groetjes Ilona

Nog even een reactie op het 'derde oma' verhaal: ook wij zitten in deze situatie en wat mijn man vooral stoort, is dat zijn vader gewoon zelf heeft besloten dat ze oma wordt genoemd. Hij geeft Senne aan zijn vriendin en zegt dan 'Ga je ook nog even bij oma knuffelen'. Hoewel het een geweldige vrouw is, wil mijn man niet dat ze oma wordt genoemd. Maar wat we wél willen weten we dus eigenlijk ook nog niet.. Ik denk trouwens ook dat zijn moeder het verschrikkelijk zou vinden als de vriendin van zijn vader oma zou worden genoemd, maar goed, daar heeft zij natuurlijk niks over te beslissen.

Groetjes, Dionne

Terug
Bovenaan