<p>Hoi, </p><p>Iemand die dit heeft gehad en hoe is het genezen?</p><p>Ik ben 2,5 week geleden bevallen van 2e kindje. Bij de eerste hebben ze een knip gezet en hier toen een ontsteking aan gekregen, uiteindelijk gelukkig allemaal goed gekomen. </p><p>Nu bevallen van het 2e kindje geen knip gehad maar wel inwendig gescheurd en gehecht. Na de bevalling was alles hectisch omdat ik veel bloed was verloren en de placenta niet los kwam dus dit hebben ze onder narcose met spoed verwijderd. Toen ik bij kwam kreeg ik te horen dat ze wel hechtingen hebben moeten plaatsen ivm in en uitwendige scheurtjes.</p><p>Nu hou ik het zelf goed in de gaten omdat ik bang ben voor een ontsteking maar tot nu toe is dat gelukkig niet van toepassing. Maar ik merk dat ik zo onzeker ben hoe het daar beneden uit ziet. Er zijn wat hechtingen vanzelf uit gegaan maar het lijkt nog niet aan elkaar terug gegroeid zeg maar. Ik heb aan beide kanten inwendig hechtingen van de scheuren. Heeft iemand dit ook gehad en is dit uiteindelijk goed gekomen? De verloskundige zegt dat allemaal goed komt en van binnenuit moet genezen dat alles dicht gaat.</p><p>Sorry voor het lange verhaal?.</p><p>Groetjes!!</p>