Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ben ook inwendig en uitwendig gescheurd, best heftig zelfs en alles is weer prima aan elkaar gegroeid. Ik had de eerste paar weken wel moeite met rechtop zitten ivm de pijn maar dat ging ineens weg gelukkig. Het komt goed, echt waar!
Erg dat je zoiets onzeker kan maken, maar dankjewel voor de reacties. Geduld is een schone zaak zeggen ze ?.
20 augustus heb ik zowiezo een controle bij de gynaecoloog die mij heeft gehecht en de placenta heeft verwijderd dus nog even geduld hebben.
Hoihoi
Bij mijn oudste gescheurd in en uitwendig en bij de 2e een knip en gescheurd. De oudste helemaal van hersteld.. 1 keer na 3 weken ofzo gekeken metspiegel en toen stond t ook nog soort openol ofzo..
nu na de 2e is de knip litteken gevoelig als ik ongesteld ben en helaas met vrijen ook. Ik heb hoop dat dat vanzelf ook beter gaat worden. Ik heb na de 2e nooit durven kijken... Als je geen.pijn hebt, het goed voelt en je (na verloop van tijd) weer (pijnloze) seks kan hebben dan zit het wel goed!
Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor het even voor de zekerheid te laten checken daar beneden omdat ik weer wat meer last heb. Waarschijnlijk is het ook de droogheid plus het litteken van de knip van de eerste bevalling wat nu wat irriteert. En misschien de inwendige hechtingen nog irritatie's kunnen geven. Verder vond ze het er heel goed uit zien en was alles zo goed als 'dicht'. Ik hoop dat waar gescheurd is wel nog wat dichter gaat van binnen uit want voor mezelf vind ik dit nog niks dat er ineens een 'spleet' zit waar gescheurd is.