geschrokken van het ongeluk....

moet 't ff kwijt...

Zaterdagavond gaf mijn moeder een feestje omdat ze 60 is geworden. Het feestje was in Kampen en we zouden eigenlijk weggaan maar mijn moeders vriend wilde dat we nog ff wat dronken met elkaar. Enfin , een half uurtje later gingen we weg.

Op de A28 reden we terug en de weg was bij Nunspeet afgesloten. We werden dus omgeleidt over een viaduct van de A28 en daar zagen we dus het afschuwelijke ongeval.... We zagen dat een auto helemaal aan snot was gereden en in die de berm lag. Allemaal brandweer en ambu's erbij. Ook stond er een bus tegen de vangrail aangeparkeerd. Echt, ik heb al heel veel dingen gezien in mijn leven maar ik kreeg er de rillingen van...
De weg werd door de politie  weer vrijgegeven en we konden weer verder over de snelweg en daar jakkerde een ambu voorbij ondanks de gladheid..

De volgende dag lees ik dat een gezin uit Hilversum daarin de auto zat en om het leven is gekomen. Alleen hun zoon heeft het overleeft en werd dus met die ambu weggebracht....

Ik was er gisteren van slag van, echt heftig... Ik moest het ook ff kwijt.

di silva

Jeetje heb jij dat gezien? Ik zag het gisteren bij Hart van Nederland. Afschuwelijk ongeval door de gladheid. Heel erg dat het mannetje nu z'n ouders en zus z'n in één klap heeft verloren.

Lijkt me erg heftig om te zien. Sterkte.

Groetjes,
Nelly.

Gadver!!!

Kan me voorstellen dat je van slag bent.
Lijkt me geen prettig gezicht.
En dan ook nog eens die ambulance die voorbij komt..

Denk je toch weer even na he, hoe snel het voorbij kan zijn!
En dat door een snelle weersverandering.

Ik heb dit bericht ook gehoord gisteren op het nieuws. Ik kreeg de rillingen over mijn lijf en had echt met die jongen (11 jaar geloof ik) te doen. Wat een ramp in 1 keer je zus en ouders verliezen.

Sneeuw is leuk, zolang je er niet doorheen hoeft met de auto.

Bah.
Jeske

Erg he als je zoiets hoort, laat staan ziet zoals jij!!!

Wij reden zaterdag avond ook van Enschede naar Veenendaal en het was echt spek glad op de snelweg.
Zondag keek manlief op de computer en we hadden ook op tv van dat ongeluk gehoord.
We dachten beiden ook: "Dat had ons ook kunnen gebeuren zaterdagavond..." daar moet je dan echt niet teveel bij nadenken.
In de auto dacht ik ook steeds...wat als we slippen of een botsing krijgen en we verongelukken. Ik zat niet echt gemakkelijk in de auto.
Er kwam een auto ons inhalen (reed iets harder als ons) en daarachter een  vrachtwagen die ons heel hard inhaalde. Maar die vrachtauto reed veel harder als de auto, dus seinde dat die auto aan de kant moest (maar daar reden wij!!) of dat hij gas moest geven. Tjoh dan krijg je het wel even benauwd...zou je door zo'n gek nog bijna in een ongeluk verzijld raken!! Terwijl we even hard reden als de auto voor ons en gepast afstand houden.

Zondag hebben we onze afspraak die stond maar afgezegd...we hadden al gehoord en gezien dat er 9 mensen verongelukt waren afgelopen weekend. We besloten dat het niet verstandig was om de weg op te gaan. (mijn schoonmoeder!! super teleurgesteld!!)

Maar wat erg he, van dat jongetje van 11 die nu zijn familie kwijt is. Daar moet ik dan veel aan denken. Wat een moeilijke toekomst zal hij nog hebben...pffff eer je daarover heen bent, als je er al overheen komt. Dit draag je je hele leven met je mee.
Krijg er rillingen van.

Groetjes, Marianne

Hey,

Ik zag het nieuws gisteren op de tv en moest ook even wat wegslikken. Zomaar ineens je hele familie kwijt. Wat moet dat jongetje straks door een hel gaan. (volgens ligt hij nog in coma).
Dit soort berichten bezorgen me inderdaad nare riliingen. Net zoals  begin dit jaar dat meisje dat op de slee zat en een ravijn instortte in Oostenrijk en haar vader die haar probeerde te redden ook omkwam daarbij.
Die moeder was onlangs bij Derek Oglivie. Vreselijk als je zoiets overkomt, en dan toch de moed vinden om alleen door te gaan. Dit soort berichten blijven me lange tijd bij.
In de zomer was ook een heel gezin verongelukt, omdat de auto in brand was gevlogen.

Groetjes Bianca, mv Marissa.

Vreselijk zo'n ongeval. Je zou je bijna af gaan vragen waarom zo'n jongetje het in zijn eentje moet overleven. Men zegt wel eens dat alles wat in het leven gebeurt ergens goed voor is, maar hier zet ik toch mijn  vraagtekens bij!  Een jaar of 2 geleden hier in de buurt ook zo'n schrijnend geval. Vader, moeder een 2 dochtertjes omgekomen bij een brand. Vader stond al buiten, maar ging terug om derde dochtertje te halen en ging weer terug om de rest te redden. Alleen het derde dochtertje heeft het overleefd. Gelukkig was ze pas 2 jaar en is ze binnen de familie opgevangen, maar toch, het blijft altijd een litteken. Hoop maar dat dat jongetje nog niet zo oud is.....

Groetjes Fonske

Ja vreselijk ongeluk! In een klap een gezin weg! Verschrikkelijk! Ik had trouwens begrepen dat het jongetje gisteren ook overleden is in het ziekenhuis?

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan