Geslacht beïnvloeden met dieet

Wij hebben 2x precies hetzelfde gedaan. We hebben 2 jongens (tweeling) en een meisje. Ik geloof allemaal niet in die praatjes en ik vind dat je blij moet zijn met een gezond kind

@laartjedijk zo te lezen heb je je hier al in verdiept. Op het moment dat een ander namelijk aangeeft dat het niet bewezen is of een gebruiker er niet in gelooft geef je aan dat het niet klopt wat ze zegt...dus waarom vraag je om meningen van anderen dan? 

Precies wat gebruiker hierboven zegt..  je weet al precies hoe je er over denkt en de mening van een ander is niet waar, dus waarom vraag je het dan?
Ik geloof ook helemaal niet in deze praatjes. Vind het ook totaal niet boeiend welk geslacht mijn kind heeft. Ik heb 2 meiden en ben er dolblij mee. Al deze praatjes zijn nooit bewezen.
Dus probeer het maar uit, en als je een meisje krijgt dan geloof je vast voor 100% in je eigen praatjes (ook al kan het gewoon geluk zijn als het een meisje is), en als het een jongen is, wees er ook maar gewoon blij en gelukkig mee! 

Precies wat gebruiker hierboven zegt..  je weet al precies hoe je er over denkt en de mening van een ander is niet waar, dus waarom vraag je het dan?
Ik geloof ook helemaal niet in deze praatjes. Vind het ook totaal niet boeiend welk geslacht mijn kind heeft. Ik heb 2 meiden en ben er dolblij mee. Al deze praatjes zijn nooit bewezen.
Dus probeer het maar uit, en als je een meisje krijgt dan geloof je vast voor 100% in je eigen praatjes (ook al kan het gewoon geluk zijn als het een meisje is), en als het een jongen is, wees er ook maar gewoon blij en gelukkig mee! 

Ik vind dat de topicstarter best in discussie mag gaan. Ze vraagt toch om ervaringen?Ze zal heus met beide geslachten wel gelukkig zijn en gezondheid van het kind het belangrijkst vinden ?
Maar ik sluit me aan bij het bovenstaande dat je slechts een kleine invloed hebt, als het al iets uitmaakt. Ik zou het loslaten anders is de teleurstelling misschien des te groter als je je dieet aanpast en niet het gewenste resultaat krijgt ? Het is ook zo moeilijk te onderzoeken.. hoe lang moet je zo'n dieet doen... Is het alleen de moeder of ook de vader.. etc

Super leuk je vraag! Ben er toevallig zelf mee bezig namelijk. Weet niet of je al eens een literatuursearch gedaan hebt naar studies die dit idd onderzoeken? Want die zijn zeker te vinden, ik kan ze toesturen als je dat wilt. En ik snap de reacties hier, over of men er wel of niet 'in gelooft', en 'dat er geen onderzoek naar gedaan kan worden', maar dat kan dus wel en 't is geen kwestie van bakerpraatjes. Je kunt hooguit kritiek hebben op de onderzoeken en hoe ze gedaan zijn. En dan besluiten dat je de resultaten ongeloofwaardig vindt. En idd, 100% garantie geeft 't natuurlijk nooit

Terug
Bovenaan