geslacht van de baby

hi meiden, beetje rare vraag hoor, maar heb een pretecho laten maken en ben eigenlijk best een beetje teleurgesteld over het geslacht. Het kindje is natuurlijk welkom. Maar voel me nu wel schuldig omdat ik zo denk.
Hoe is dat bij jullie????
groetjes
 
Ik zou héél héél graag een zoontje hebbben (ben héél misschien zwanger) ook omdat mijn man en ik beslist hebben dat er maar 1 kindje zal komen dus ik begrijp dat zeker! Denk wel dat dat teleurstellend gevoel zal wegebben als je aan het idee gewend bent maar ik ben er zeker van dat andere toekomstige moeders ook zo'n gevoel hebben maar niet iedereen geeft het toe hé!
 
Ik ken het gevoel ook. Ik had ook een voorkeur en het bleek niet zo tezijn. Ik schrok ook van mijn eigen teleurstelling. De dagen erna ben ik in de winkels gaan kijken en leuke dingetjes gekocht voor ons kindje. Ik moet zeggen dat je dan langzaam gaat merken dat dat toch ook wel heel leuk is dan je eigenlijke voorkeur.

Groetjes Monique
 
Mijn vriend en ik hebben ook tijdens een echo gezien dat de baby een jongen was en allebei waren erg teleurgesteld
:( Maar het duurde niet zo lang voordat wij het idee van een jongetje in het huis ook super vonden... Het was alleen dat wij over de baby als meisje hadden gesproken dat toen het pimeltje zichbaar werd dachten we.... oooh...

Paola - augustus moeder :)
 
hoi,

aan de ene kant snap ik jullie wel, maar ik ben ook licht verontwaardigd hoor!
wij hebben een dochter van bijna 8, deze zwangerschap nu heeft ruim 5 jaar op zich laten wachten, als je besluit om zwanger te willen worden kies je voor een baby en niet voor een jongen of een meid lijkt mij, natuurlijk zou ik het erg leuk vinden om een jongen te krijgen, misschien is dit ons laatste kindje... maar een kleine meid is ook heel leuk hoor,het maakt mij niks uit, projecteer je teleurstelling aub niet op je kleine, die gaat zich nog ongewenst voelen op die manier.

groeten sandra
 
is juist goed dat je het dan nu weet, kan je toch wennen en dan merkt het kindje het nog niet zo, als dat het zou zijn als het geboren is. Je went wel aan het idee en als het er eenmaal is, denk ik dat jij als de meeste trotse moeders dolgelukkig bent! Sterkte met het over je terleurstelling heenkomen en geniet!

Gr Aaltje
 
Ik denk dat als je je baby net na de geboorte in je handen hebt je er spontaan van gaat houden. Dan maakt het niets uit welk geslacht het is. En als je aan je baby gewend bent dan is het ook goed zoals het is. Dan wil je echt niet anders.

Groetjes Alice
 
Misschien is het daarom juist wel goed dat je een echo hebt laten maken, je hebt misschien je hele leven bij een baby een voorstelling gehad van een bepaald geslacht en nu het anders is heb je nog alle tijd om er aan te wennen voordat het geboren wordt. En als het er éénmaal is weet ik zeker dat je er heel veel van houdt. Wees niet te hard voor jezelf omdat je een gevoel van teleurgesteld heid hebt.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan