geslacht van de baby

ook wij hebben voorkeur hoor willen graag een jongen als eerste dan een meisje
een jonge als eerst ivm de stamboomhouder mijn man is dat in zijn fam daarom een jonge vanwege de naam in standhouden dus
maar wat het belangrijkste is als je kindje maar gezond ter werled komt dan maakt het geslacht niet meer uit
 
wacht maar tot het er is...dan ben je zo ongelovelijk verliefd op jullie kindje dat het helemaal niks meer uitmaakt of het nu een jongen of een meisje is.een hoop mensen hebben stiekem toch wel beetje een voorkeur,zeker bij een 1e.je went heel gauw aan het idee hoor,koop wat leuks enzo...alles komt echt meer dan goed,echt waar!!!

groetjes!!!
 
een jongen of meisje... wat maakt het uit. het is allerbei leuk.... met een dochter kan je lekker tutten maar met een jongen kan je leuke stoere dingen doen.
Mijn zoontje van 2.5 jaar heeft stoere stekels en gaan trekker rijden geweldig toch??
Nu ben ik weer zwanger, het zou leuk zijn een meid te krijgen omdat je dan aller twee hebt maar een jongen is natuurlijk heeeel erg welkom.
maar voel je vooral niet schuldig.. jij bent ook maaar een mens.
 
Ik heb een zoon en denk dat ik nu een dochter krijg. Mijn gevoel is erg sterk en ben dan ook bang dat ik teleurgesteld ben als het een jongen is. Ik vind het helemaal niet erg wat het geslacht zal zijn omdat een meid leuk is dan heb ik van beide 1 en kan ik lekker tutten. Nog een zoon zoals mijn eerste lijkt mij ook geweldig want dan kunnen ze lekker ravotten. Twee van die banjers lijkt mij ook geweldig. Ik denk net als bovenstaande dat je gewoon verliefd naar je kind kan zijn. Maak er je er niet te druk over en ga lekker kijken naar de kleertjes dan wen je er zelf aan.
succes met je zwangerschap.
 
hallo anoniem,
jammer dat je er zo tegenaan kijkt.
Ikzelf vind het echt onwijs ONBELANGRIJK wat het geslacht van mijn kindje zal zijn. ik hou er nu al ontzettend veel van en kan niet wachten dat ik ons ukkie over 6,5 maand ga zien.
ik kan alleen maar hopen dat alles goed gaat en dat de kleine gezond is.
Mijn zusje wil het ook perse weten, ik vind de verrassing juist leuker. Maar ja kan me wel voorstellen dat je niet van verrassingen houdt.
succes ermee en ik hoop dat je alsnog heel erg blij en gelukkig met je kindje zal worden/zijn.
liefs merel+
 
Het is helemaal geen rare vraag zoals je uit de reacties op kan maken. Ik ben nu zwanger van de derde en we hebben al een zoon en een dochter. Ik riep steeds dat het me niet uitmaakte wat het zou worden omdat het allebei al had. Maar toen tijdens de echo bleek dat het een jongen was en geen meisje zoals ik had gedacht, was ik toch even teleurgesteld. Nu, een week of tien later ben ik helemaal aan het idee gewend en ben ik heel blij dat we een jongen krijgen. En zoals al gezegd, als je je kindje eindelijk in je armen hebt maakt het je vast helemaal niets uit en ben je gewoon gelukkig met wat je hebt gekregen.
 
Hoi,
Ik weet het geslacht van de baby niet en ik heb gemerkt dat ik gaandeweg de zwangerschap door allerlei fasen heen geweest ben om tot de ontdekking te komen dat allebei voor en nadelen heeft. Ik heb eerst gedacht een meisje, daarna weer jongen, en van de week droomde ik weer over een meisje. Nu weet ik het dus echt niet meer!
Een echte jongensnaam hebben we al, meidennaam is nog niet helder.

Mijn man wilde geen pretecho, anders had ik het misschien wel geweten (ik had er geen bezwaar tegen).
Ik heb express voor beide geslachten speciaal iets gekocht, buiten al het neutrale spul om.
Het is niet erg om voorkeuren te hebben tijdens de zwangerschap, wel lijkt het me belangrijk om als het er eindelijk is, die toch los te kunnen laten en te genieten van wat er uit je geboren wordt.
Voor mezelf ben ik vooral benieuwd naar het karakter en temperament, op wie zou ie lijken? Dat soort dingen. En natuurlijk (dooddoener maar wel erg essentieel) is het gezond?

tsja, dit is ook pas mijn eerste, het lijkt me uiteindelijk wel heel leuk om een jongen én een meisje te krijgen, maar de natuur laat zich niet dwingen en daar leg ik me wel bij neer.
 
hi dames bedankt voor jullie reacties, het is ook niet zo dat het kindje nu niet welkom is. Ik hou nu al ontzettend veel van mijn kindje daar gaat het niet om. Waar het mij om ging is dat het geslacht een beetje een teleurstelling was. Jongen of meisje ja er zitten beide leuke kanten aan. Ik moet er gewoon nog even aan wennen maar heb 16 wk de tijd dus zal het wel goed komen.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan