Hoi,
Ik weet het geslacht van de baby niet en ik heb gemerkt dat ik gaandeweg de zwangerschap door allerlei fasen heen geweest ben om tot de ontdekking te komen dat allebei voor en nadelen heeft. Ik heb eerst gedacht een meisje, daarna weer jongen, en van de week droomde ik weer over een meisje. Nu weet ik het dus echt niet meer!
Een echte jongensnaam hebben we al, meidennaam is nog niet helder.
Mijn man wilde geen pretecho, anders had ik het misschien wel geweten (ik had er geen bezwaar tegen).
Ik heb express voor beide geslachten speciaal iets gekocht, buiten al het neutrale spul om.
Het is niet erg om voorkeuren te hebben tijdens de zwangerschap, wel lijkt het me belangrijk om als het er eindelijk is, die toch los te kunnen laten en te genieten van wat er uit je geboren wordt.
Voor mezelf ben ik vooral benieuwd naar het karakter en temperament, op wie zou ie lijken? Dat soort dingen. En natuurlijk (dooddoener maar wel erg essentieel) is het gezond?
tsja, dit is ook pas mijn eerste, het lijkt me uiteindelijk wel heel leuk om een jongen én een meisje te krijgen, maar de natuur laat zich niet dwingen en daar leg ik me wel bij neer.