geslacht wel of niet weten en waarom?

Hi Meiden,

Ik zou het wel heel graag willen weten. De reden?? Ik ben gewoon supernieuwsgierig!! Mijn man wilde het in eerste instantie niet weten, maar is inmiddels ook helemaal overstag. Het lijkt me gewoon erg leuk om dat geheim saampjes te hebben en te zien of ons vermoeden klopt...
Ik heb geen voorkeur, alleen een vermoeden...

Voor mijn gevoel ken je, je kindje dan ook alweer iets beter, omdat je alweer iets meer weet ofzo...

Voor mij is dit mijn eerste kindje, misschien denk k er met een tweede wel heel anders over.

Wij willen het, net zoals bij de eerste, niet weten. Wel moeilijk want ik ben erg nieuwsgierig, maar ik hoop dat ik me kan bedwingen, vind de verrassing zo leuk na de bevalling!
Wordt het een jongen dan moet ik wel als een gek gaan shoppen want ik heb echt alleen maar meidenkleding )heb zelf een dochter en die heeft twee nichtjes van wie ze ook alles krijgt' maar ach, dan weet ik iig iets te vragen als kraamkadootje!

Het maakt me ook echt niet uit, voor onze meid zou een zusje denk ik leuk zijn maar we hebben nog geen jongetjes in de familie )en mijn zus is klaar zegt ze en wij hierna denk ik ook wel dus tja, een jongen ook wel weer leuk.
We laten ons gewwon verrassen!

Liefs,Marcia mv Puck en 13 wk zwanger

Hoi meiden,

dit is mijn derde kindje.

Bij de eerste wilde ik het niet weten. Ik vond het leuk om me te laten verrassen bij de geboorte. Ik dacht echt tot aan de laatste perswee aan toe dat het een meisje was, maar het was dus een jongen!
Bij de tweede wilde ik het eerst ook niet weten, maar merkte wel dat ik steeds ongeduldiger werd en echt op mijn tong moest bijten om de echoscopiste niet te vragen om het toch maar te verklappen. Het werd weer een jongen trouwens.

Deze keer wil ik het eigenlijk wel weten. Ik denk gewoon niet dat ik het nog een keer een hele zwangerschap ga uithouden om het niet te weten. Ik weet niet waarom. Misschien wel omdat dit echt de laatste is en ik stiekem toch een voorkeur voor een meisje heb?

Probleem is echter dat mijn vriend het absoluut niet wil weten. Dat zou betekenen dat ik het in mijn eentje weet (want ik ga het natuurlijk niet aan de rest van de wereld vertellen als mijn vriend het niet weet) en ik weet niet of ik dat 'aankan'. Stel dat ik me verspreek of zo.
Pfff, wat een gedoe eigenlijk.

Op 27 okt heb ik m'n 20 weken echo (gisteren de termijn echo gehad, was helemaal super!) dus we kunnen nog even dubben en discussieren.

X Roosmarijn

Terug
Bovenaan