Geslacht wel of niet weten?

Neeeeeee! Wij niet! Wij vinden het leuk om het een verrassing te laten zijn! En ja... als je het met 20 weken weet, dan is er altijd een kans dat ze het fout hebben gezien en ga je dan al wel alles inrichten op grond daarvan??? Straks maak je alles roze en krijg je toch een jongentje...

Die zekerheid heb je dus nooit, wij laten het dus lekker een verrassing zijn!
 
Inderdaad NEE! Wij willen het ook niet weten.
Het is wel spannend en ben wel nieuwsgierig, maar des te leuker is de verassing dan straks!
En ook de reden die Bloempje27 zegt! Ze weten het nooit 100% zeker...
 
Zelf willen wij het ook heel graag weten. Uiteraard staat gezondheid voorop!
Bij de eerste wist ik gevoelsmatig dat het een meisje werd. Ik twijfelde toen al om via een pretecho het geslacht te bepalen, de 20w.echo was er toen nog niet. Men zei allemaal waarom wil je het weten enzovoort...
Nu met mijn nieuwe partner zet ik het echt door ook hij wil het heel graag weten en zijn reactie:

Iedereen weet dat wij zwanger zijn, dat is geen verrassing meer, wel het geslacht, en dat houden wij dan voor ons zelf, zodat wij samen toch nog een geheimpje omtrent de zwangerschap kunnen delen!

Ik ben het hier helemaal mee eens, onze omgeving wacht maar mooi haha, zodat wij alvast samen kunnen genieten van het geslacht!

31 maart, krijgen wij de 20w echo.
 
Ook wij willen het niet weten! Dan is de hele verrassing er met de bevalling er al af, het lijkt me zo spannend om pas met de bevalling te zien of we een dochter of zoon hebben gekregen!
 
@miepje-81 Uiteraard kan men het verkeerd zien, maar dat geeft niet. van mijn eerste heb ik de babykleertjes nog en die zijn neutraal omdat wij bij de eerste het ook niet wisten alleen gevoelsmatig.

@FA1985 Voor mij is de verrassing er zelf niet af. Bij de eerste kon ik alleen maar naar dat kleine ding kijken terwijl men al meerdere keren het geslacht had genoemd. Ik was zo in dromeland om ons kindje eindelijk te mogen bewonderen dat het geslacht op zich geen verrassing voor mij was. Klinkt misschien apart maar ik kijk erg naar het uiterlijk uit, hoe kleine of hoe groot enzovoort... Dat is voor mij echt verrassend.
 
Terug
Bovenaan