geslacht willen weten

willen jullie weten wat het kindje wordt?
Wij hebben het bij de 1e niet gedaan en nu ook niet..Al is de verleiding groot..Ik ga proberen mijn nieuwesgierigheid de bedwingen..Soms krijg ik daar best stomme reacties over. Een nichtje vond het maar ouderwets dat wij het niet willen weten!

groetjes,
Liesje

hoi liesje,

het is toch jullie keuze om te beslissen dat jullie het niet willen weten, ik zou me niet zo druk maken om wat andere zeggen. Het is jullie zwangerschap, jullie kindje wat je samen gemaakt heb ;-))

mijn vriend en ik willen het wel weten, denk dat we allebei te nieuwsgierig zijn aangelegd haha en wij laten het dan ook iedereen weten.

maar zoals ik al zei dat het iedereen zijn eigen beslissing is, gelukkig maar.

liefs
nicole

hoi liesje,

het is toch jullie keuze om te beslissen dat jullie het niet willen weten, ik zou me niet zo druk maken om wat andere zeggen. Het is jullie zwangerschap, jullie kindje wat je samen gemaakt heb ;-))

mijn vriend en ik willen het wel weten, denk dat we allebei te nieuwsgierig zijn aangelegd haha en wij laten het dan ook iedereen weten.

maar zoals ik al zei dat het iedereen zijn eigen beslissing is, gelukkig maar.

liefs
nicole

Heyhoi,
Wij willen het ook weten! Wij zijn net zo nieuwsgierig idd en ook uit praktisch oogpunt. Er zijn zoveel leuke dingen te krijgen die echt gericht zijn op een jongen of meisje.
29 september zullen we het weten, hopelijk... :)
Groetjes Rianne

Ook wij willen het weten. En ook wij vertellenn het gewoon. Ik heb kratten vol jongenskleertjes op zolder, dus voor de bankrekening zou het het beste zijn als het een jongetje wordt, haha. Maar als ik al die leuke meidenkleertjes zie, lijkt me zo'n meid ook wel erg leuk! Maakt me echt niet, maar heb het gevoel dat het weer een jongetje is....

Hai Liesje.....

Net als jij zijn mijn vriend en ik nog een ouderwets paar -:) en daar krijgen wij ook de aardige reacties op, maar het doet mij helemaal niets.

Ik kan mij voorstellen dat aanstaande ouders het willen weten, zeker als er bepaalde kleuren gebruikt worden voor de babykamer etc. Wij houden het daarentegen heerlijk met allerlei kleurtjes dus een jongen of meisje kan zich er meer dan welkom voelen.

De nieuwsgierigheid......ja, het is niet makkelijk om eerlijk te zijn. Maar ik denk dat ieder zo zijn eigen redenen heeft om het wel of niet te weten. Dat is juist het mooie zoals er al geschreven wordt, het is ieder zijn eigen keus. Zolang je een ander in zijn of haar waarde laat met hun keuze dan is het wel zo netjes om dit terug te ontvangen. Dit gebeurt niet altijd, maar who cares.....je bent zwanger!

hoi hoi,

ben het met mijn voorgangers eens, het is jullie keus!

wij willen het wel weten wat het wordt en vertellen het ook gewoon aan iedereen!
vind het ook wel handig om de oudste voor te bereiden, want die wil toch echt wel een zusje!!

nog ff wachten tot 20 sept, dan weten we het!

gr danielle

Hey hey,

Mijn vriend en ik willen het ook weten. We zijn te nieuwsgierig en het is eigenlijk ook wel praktisch. Mijn vriend is al vanaf het begin van de zwangerschap overtuigd dat het een meisje wordt. Dus dat maakt me ook wel heeeel nieuwsgierig.

En verder denk ik dat de mensen die zeggen dat je ouderwets bent zelf gewoon super nieuwsgierig zijn. Ze willen het zelf gewoon weten. Dat denk ik.

Wij vertellen het iedereen ook gewoon als we weten wat het wordt, maar het belangrijkste is natuurlijk dat wewillen horen dat alles erop en eraan zit en goed is gegroeid.

1 Oktober is het zover dus nog even wachten.

Fijne zwangerschap allemaal!!

Xx Nini

Terug
Bovenaan