geslacht willen weten

Hoi hoi,

Mijn zoontje van bijna 7 en ik willen het wel weten, maar mijn vriend niet. Ik denk dat ik het toch ga vragen, mijn zonntje wilt graag een broertje, zo kan ik hem "voorbereiden" als het een meisje is.

We gaan het denk ik niet aan iedereen vertellen. Maar ach.... het geslacht van het kindje is niet het belangrijkste, als het maar gezond is.

Groetjes,
Gisela

Hi Liesje,

Helemaal niks van aantrekken.

Wij willen het ook niet weten, en een kennis van mij die een week eerder is uitgeteld wilt het ook niet weten. Dus helemaal niets ouderwets aan.

Het lijkt me juist heel erg spannend, vooral het moment als ze na de bevalling gaan zeggen wat het is. (of dat ze tijdens de bevalling zeggen zodra ze het zien, ik heb er geen ervaring mee, het is ons eerste kindje).

Dus we gaan heerlijk die spanning opbouwen ;)

Groetjes,
Cassandra

ik wil het welweten maar mijn vriend niet dus ik respecteer zijn keuze en laat het zo. het is ook wel weer een verrassing vind ik ook wel weer leuk.
idd wel lastig omdat heel veel babyspullen al best bepalend zijn vind ik.

tja, wat ik bij de 1e wel had dat ik na een paar dagen die saaie witte/creme pakjes goed zat was! Maar dat was het meest neutraal! Ik ga het nu anders doen, koop een leuk meisjes shirtje en een leuk jongensshitje maat 50/56..Wat ik dan niet nodig heb kan je altijd bewaren als cadeautje...

ik wil het ook weten, bij mijn eerste zwangerschap zouden we het niet weten maar kwam ik er per toeval achter, mijn vriend wou het alsnog niet weten, alles hebben we toen neutraal gehouden. ik was blij dat ik met 37 weken alsnog erachter kwam wat het zou worden. ik was zo ingesteld dat het een meisje zou worden, dat ik bkij was dat ik voor de bevalling wist dat het een jongentje werd.

nu wil ik het ook weer weten om me erop voor te bereiden en ook mijn zoontje. ook wil ik een roze of blauwe kamertje dus de buurt zou er ook snel achter komen

Terug
Bovenaan