Geslacht zelf beïnvloedbaar? bij wie klopte het

Hoi CvB,
Even voor de duidelijkheid, Gezondheid is idd het belangrijkste.
Maar ik was gewoon benieuwd of dit nu weer zo’n bakkerstpraatje was.
Vandaar mijn vraag naar ervaringen. 

Dat van de snelle en langzame zwemmers klopt wel, omdat de meisjes zwaarder zijn door de 'extra arm' van de X vergeleken met de Y. Maar het blijven nog altijd kansen! Over de gehele breedte genomen is het aandeel jongetjes vs meisjes bij kort voor de eisprong groter, en langer ervoor andersom. Maar nog steeds is het dus een kans en geen 100% vs 0%. Dus kansberekening toepassen op het individu is nooit zo zinvol omdat die kans voor een persoon gewoon 0 of 100 is, als je snapt wat ik bedoel ;).

Grappig om te lezen, bij me eerste zwangerschap was ik hier helemaal niet mee bezig en kreeg ik een meisje. Nu zou ik graag een jongetje willen dus probeer ik wel zo dicht mogenlijk rond me eisprong sex te hebben maar ik weet ook niet of het wel echt zo werkt hoor. En ook al wordt het een meisje dan ben ik daar natuurlijk ook heel blij mee hoor!

geen idee of de praatjes kloppen, maar uit mijn ervaring bij vriendinnen blijkt de chinese kalender wel te kloppen. 
Je let hierbij op je leeftijd en in welke maand je bevrucht bent ( of in het geval als je zwanger wil worden kun je de maand proberen die je wilt, al deel ik de mening dat iedereen blij mag zijn met het wonder dat je kinderen mag krijgen)  
Wij weten niet wat we krijgen dus kan niet uit ervaring spreken, maar mocht het kloppen dan krijgen wij een jongetje. 
benieuwd of het bij jou gaat kloppen :) succes!

Terug
Bovenaan