Geslacht?

Hallo dames,

Willen jullie weten wat het kindje wordt een jongen of een meisje??

Zelf mag ik 6 jan voor de 20 wkn echo en kan ik gaan kijken wat het word, nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig en wil het dus heeel graag weten, met m'n eerste wist ik het ook en ik vond het toch wel handig met kleertjes en spulletjes enzo.

Nou heb ik stiekem ook wel een voorkeur voor een jongetje, maar hoop natuurlijk gewoon dat het gezond is, maar stiekem hoop ik toch op een jongetje heb al een mooie meid dus dat zou gewoon leuk zijn..

Willen jullie weten wat het word??

Zo ja heb je stiekem een voorkeur of dat niet en   nee waarom niet??

Groetjes Claudia

Hoi

Ja wij willen graag weten wat het wordt. bij onze zoon wistenwij het ook via een pretecho.

Heb gehoord dat ze het heel\vaak niet zeggen bij twintig wekenecho. Misschien is het maar net wat voor iemand je hebt. Bij mijn zus zeiden ze het echt niet.

Maar laat ook een pretecho maken dan kan ons zoontje mee.

Groetjes Jenny

Owh wat leuk voor je zoontje, hoe oud is hij dan??

Chelsey was namelijk ook meegegaan met de termijnsecho, en die zag wel iets van een baby, maar snapte totaal niet wat dat nou inhield maar goed die is pas 2, dus dat uitleggen komt nog wel..

Maar met de vorige echopraktijk vroegen ze ook gewoon wil je het geslacht weten, en toen hebben ze echt hun best gedaan om het te laten zien, maar Chelsey hield d'r benen stijf dicht dus kon het helaas niet zien, dus toen ook besloten om een pretecho te laten maken. En nu gaan we zoiezo een pretecho laten maken, want het is wel geweldig mooi om je baby in 4-d te mogen bewonderen hihihi

Groetjes Claudia

onze Kris is 4 wordt in feb. 5 dus die snapt het al best wel goed. Hij vind het heel erg leuk en zegt ik mag de naam kiezen maar daar zijn papaen mama al over uit de namen weten we al.

groetjes Jenny

Hoihoi,

Ja ook ik wil het geslacht weten, mijn vriend eerst niet maar die ziet nu toch ook wel de voordelen. Ook wij doen de 20wk en een pretecho, moet de afspraak nog maken, bij mijn dochter hebben ze het bij beide geprobeerd te zien, maar het was niet makkelijk. Gelukkig hadden ze het goed, een lekkere meid :)

Of ik een voorkeur heb, een meid, lijkt me super 2 meiden in huis. Maar mijn gevoel zegt dat het toch echt een jongen gaat worden. We wachten af, half januari zullen we het hopelijk weten.

Ik heb er nu al zin in. Vooral de pretecho, echt hele mooie beelden. Ik denk dat wij weer voor babyview gaan, in zoetermeer hadden ze het mooi opgezet, nu wonen we echter meer in de buurt van Barendrecht, dus waarschijnlijk wordt het die. Iemand ervaring?

Liefs Nanda

Hallo allemaal,

Bij de eerste (jongetje, nu 13 mnd) was het echt een verrassing. Erg leuk! We gingen twee maanden na de geboorte verhuizen dus het maakte niet uit voor de inrichting van het kamertje.
Nu willen we het wel graag weten, spannend hoor. Mijn vriendin is in november bevallen maar daar konden ze het met geen enkele mogelijkheid zien .... dus een verplichte verrassing, het is een meidje geworden!

Nu speculeren de mensen om me heen dat we een meisje krijgen omdat ik me veel slechter en misselijker voel dan bij de eerste... maar dat weet je toch nooit.

Spannend hé!

Groetjes!

Bij de eerste was het pas met de pretecho van 26 zichtbaar. Bij de screeningsecho van 20 weken en de pretecho van 23 weken was mevrouw eigenwijs. Nu willen we het ook graag weer weten, niet voor het inruimen van de kamer of zo hoor, die wordt toch weer neutraal, maar gewoon nieuwsgierig. Verder is het ook wel handig om te weten welke kleertjes weer eens gewassen moeten worden

Vorige keer hebben we alleen nooit een jongensnaam bedacht, dat was wel even spannend in het kraambed, want wat nou als de echografiste het toch verkeerd gezien had... hihi...

Terug
Bovenaan