Geslacht?

Met zowel mijn zoontje als met mijn dochter wou ik het graag weten.   Dit keer had ik zoiets van ach ik heb allebei al dus waarom geen verrassing?!?!?!
Nou mijn moeder zei dat ze me ging " slaan"  als ik niet weer een pretecho ging doen en ze dat speciale moment niet kon delen. ( Bij de vorige pretecho's was mijn moeder mee... soort van moeder dochter moment)   Dus je kan het wel raden... ik ga een pretecho doen hahahaha :D ach en vind het ook helemaal niet erg het blijft een geweldig moment om er achter te komen wat het is!!!

Groetjes Raya mama van Neo 01-09-2006, Aeon 07-05-2008 en 12 wk en 4 dagen zwanger van puk nr 3 :D

Wat leuk het meerendeel wilt dus weten wat het gaat worden, gaaf hoor..

Ben zelf erg slecht in verassingen dus kan niet wachten tot het 7 jan is hihih, en dan maar hopen dat het te zien is, anders moet ik nog iets langer wachten tot de pretecho

Groetjes claudia

banner

ik hoop dat ik ook dit keer me kan bedwingen om het niet uit te laten zoeken hahahaha
Vondt het zelf eerlijk gezegt ook erg leuk toen Marek geboren werd dat mijn man het aan me vertelde

wij willen het denk ik wel weten. ben nog steeds wat aan het twijfelen... maar ben zooo nieuwschierig!! 10 febr. heb ik de 20wekenecho pas.. dus moet nog ff wachten!

wij hopen stiekum op een jongen  ! maar het is allebei goed, want  het is onze eerste.  ik vind het het belangrijkste als het helemaal gezond is, maar ja meestal heb je toch wel een hoop op jongen of meisje...  

wij willen het wel weten maar houden het wel voor onszelf,hebben we aaron ook gedaan,erg leuk al die pogingen van mensen om erachter te komen wat we krijgen maar ik heb het niet gezegt:)

wij willen het heel graag weten! we zijn gewoon te nieuwschierig :)
kan niet wachten tot het 9 feb is, dan hebben we de 20 wk echo.
nu maar hopen dat de beentjes niet gekruist liggen!

Hoi hoi,

ik moet nog even wachten op de 20 weken echo, 6 febr. Wij willen nu nog niet weten wat het is. De verrassing is toch groter bij de geboorte.
Bij onze eerste had ik in het begin heel sterk het gevoel dat het een jongen was, zelfs 1 blauw pakje gekocht. Later begon ik te twijfelen, want stel je voor als het toch een meid is dan heb ik dat pakje voor niets gekocht. Het is toch een jongen.

Nu vertrouw ik mijn gevoel niet. Want een meid zou heel leuk zijn, maar een jongen eigenlijk ook. Ik heb geen voorkeur.

Liefs,

Terug
Bovenaan