Geslacht??

raznek

New member
Misschien al wel vroeg hoor! maar hebben jullie al een vermoeden/gevoel wat het geslacht is van je baby???
 
Ik heb nog geen idee.
Bij mijn zoontje had ik sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden en dat klopte. Misschien komt het nog.
En heb jij al een vermoeden? Wil je straks me de 20 weken echo het geslacht weten?

Liefs
 
heel sterk vermoeden voor een meisje, terwijl mijn vriend overtuigd is van een jongen. Dat is volgens mij meer zn trots dat dat zegt! Hihihi

wil wel graag weten is ook gewoon praktischer en ben gewoon te nieuwschierug!
 
Ik heb ook heel sterk het vermoeden dat het een meisje zal gaan worden....
Heb geen voorkeur, heb al beide en vind beide super leuk :).
Maar ik dacht bij beide dat het meisjes waren vanwege de exact dezelfde zwangerschap....dus ik was echt zooo verbaasd toen de tweede een jongen was... Dat is ook goed te horen op de film hahaha.
Ook ik zou het met 20 weken dit keer wel willen weten...maar dan houden we het wel voor ons tweetjes ( denk ik).
Hebben jullie ook gezien dat er een thuis-test bestaat? Met urine kun je vanaf 6 weken al kijken welk geslacht je kindje heeft.... Dat gaat mij te ver...en kost ook nog 25 euro....maar als je echt nieuwsgierig bent, is het een mooie oplossing!

Groetjes
 
Hoi Brigitte,
Ik geloof niet zo in zo'n thuistest, jij wel? Op zich zouden we het moeten proberen om uit te testen.
Ik denk dat het een jongen gaat worden en mijn omgeving ook. Waarom weet ik niet. Wij willen het ook weten met 20 weken, vind ik wel fijn ivm kleertjes en kamertje enzo! x
 
Heb trouwens iets gevonden over die test, alleen deze kost geen 25 euro.

Bloedtest onthult geslacht baby

Vrouwen die zes weken zwanger zijn, kunnen met een test achter het geslacht van de baby komen. De zogeheten Early Gender Test is verkrijgbaar bij de Genderkliniek Nederland.
Bloedtest onthult geslacht baby
Vrouwen die zes weken zwanger zijn, kunnen met een test achter het geslacht van de baby komen. De zogeheten Early Gender Test is verkrijgbaar bij de Genderkliniek Nederland.
Enige druppels bloed zijn voldoende om het geslacht te bepalen. De bloedmonsters worden in de Verenigde Staten geanalyseerd. Binnen een week krijgen de vrouwen de uitslag te horen.

Tijdens de zwangerschap gaan er kleine hoeveelheden dna van de baby naar het bloed van de moeder. Via haar bloed wordt dus het dna van de baby gecontroleerd. Als er dna van een y-chromosoom wordt ontdekt, zal de foetus een jongen zijn. Ontbreekt dat, dan is het een meisje. "De test kost 182,50 euro en biedt 99 procent zekerheid," zegt Bert van Delen van de Genderkliniek.

De Genderkliniek werd negen jaar geleden gesloten omdat Van Delen ouders de mogelijkheid bood om het geslacht van hun kind te kiezen. Dat is in Nederland verboden als er geen medische redenen aan ten grondslag liggen. Van Delen geeft in de Genderkliniek nog wel adviezen aan paren. Of de nieuwe Early Gender Test volgens de Nederlandse wet wel is toegestaan, weet Van Delen niet.

Enige druppels bloed zijn voldoende om het geslacht te bepalen. De bloedmonsters worden in de Verenigde Staten geanalyseerd. Binnen een week krijgen de vrouwen de uitslag te horen.

Tijdens de zwangerschap gaan er kleine hoeveelheden dna van de baby naar het bloed van de moeder. Via haar bloed wordt dus het dna van de baby gecontroleerd. Als er dna van een y-chromosoom wordt ontdekt, zal de foetus een jongen zijn. Ontbreekt dat, dan is het een meisje. "De test kost 182,50 euro en biedt 99 procent zekerheid," zegt Bert van Delen van de Genderkliniek.

De Genderkliniek werd negen jaar geleden gesloten omdat Van Delen ouders de mogelijkheid bood om het geslacht van hun kind te kiezen. Dat is in Nederland verboden als er geen medische redenen aan ten grondslag liggen. Van Delen geeft in de Genderkliniek nog wel adviezen aan paren. Of de nieuwe Early Gender Test volgens de
 
Jeetje, wat een gedoe om voor de 20 weken echo het geslacht te bepalen! Ik ben ook mega nieuwsgierig, maar wacht gewoon braaf tot de 20 weken hoor. Bij mijn eerste was ik er van overtuigd dat het een meisje was. Op de echo bleek het een jongetje. Ff schakelen, maar heerlijk hoor, een mannetje! Nu heb ik echt totaal geen idee. Mijn zwangerschap nu is heeeeel anders, maar iedereen roept maar steeds, dat zegt niets. Nee hahaha, dat weet ik ook wel! Wij willen het dus wel weten, en ik kan het zekerweten niet voor me houden, dus zijn er ook gewoon open over.

Meiden, nog ff geduld tot de 20 of 40 weken : )
 
Terug
Bovenaan