geslachtbepalende echo wel of niet?

Aangezien we langzaam tegen de weken aangaan dat het geslacht bekend gaat worden.. dacht ik open een appart onderwerp! Gaan jullie speciaal voor een echo of wachten tot de 20weken? Of willen jullie het niet weten?!
 
Ik heb met 14 weken en 2 dagen een geslachtsbepalende echo! Deze vindt plaats op 13 september, ik zou pas 27 oktober mijn 20 weken echo hebben en ik ben te nieuwsgierig!
:)
 
Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig, maar ik ga toch wachten tot de 20 weken echo. Helaas moet ik dan wel tot eind oktober wachten, maar ik ga m'n best doen ;)
 
Hoi,
Ik ben officieel een januari mama maar wilde toch even reageren.
Wij hebben tot 20weken gewacht, maar daarna alsnog een geslachtsbepalende echo gedaan. Ze wilde met de 20weken namelijk niets laten zien. Viel me trouwens erg mee wat zo'n echo kost.
 
Jaaaa 8 oktober hebben wij onze pret echo!ben opzich best nieuwschierig maar wij doen het vooral zodat ons zoontje mee kan om een keer een echo te zien en met de 20w echo mag dat niet. 20w echo heb ik nog geen afspraak voor gemaakt. weet eigenlijk niet of ik moet wachten tot vk dat zegt of zelf moet maken.
 
Ik wilde met 16 weken een echo laten doen, maar qua planning kwam het allemaal heel onhandig uit, nu heb ik een afspraak voor donderdag staan. Ik ben dan 14 weken en 5 dagen.
Ik heb ook vaker gehoord dat ze er bij de 20 weken niet te lang bij stil willen staan.
 
Wat een maffe verloskundigen zijn er zeg, die niet willen vertellen of je een zoon of een dochter krijgt. Je zou dan bijna willen dat je de kosten van je extra echo op ze kan verhalen. Wij gaan niet voor een vroegere echo, simpelweg omdat ik het er te druk voor heb. Maar het is nog lang wachten - nog 5 weken.
 
Ik doelde op de baby die het niet wilde laten zien..
Bij de echopraktijk hebben ze echt hun best gedaan. Maar het klopt wel dat de 20 weken echo voor gezondheidscontrole is.
 
Terug
Bovenaan