Geslachtsbepalende echo 14+6

<p>Hoi lieve iedereen!</p><p>Na 3 jaar een eindelijke zwangerschap willen we ultiem genieten. </p><p>Morgen staat er voor ons dus met 14+6 een geslachtsbepalende echo gepland. Ondanks dat het ons niet veel uitmaakt wat het geslacht is zijn wij natuurlijk reuze benieuwd!</p><p>Ik vroeg mij af wie er ook rond deze aantal weken een geslachtbepaling heeft laten doen en wat de ervaringen zijn.</p><p>Bleek het bijvoorbeeld bij 20weken toch ineens een ander geslacht of was het bij jou geen twijfel over mogelijk. En hoe duidelijk is het met 14+6 al te zien?</p><p> </p><p>ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.</p><p>alvast bedankt</p>

Ik heb hier (nog) geen ervaring mee, maar ik ben heel benieuwd waar jij de geslachtsbepalende echo kunt laten doen nu alle pretecho’s onmogelijk zijn door corona...alvast heel veel plezier!

Ikzelf geen ervaring, heb vorige week de echo gehad met 15+6 dagen omdat we niet eerder een studio konden vinden die de echo’s nog uitvoert in Corona tijd. Wel om me heen bij 3 bekenden gehoord dat het geslacht ‘ineens’ toch anders was bij de 20-weken echo. Ik zou zeggen, gewoon van genieten en geloven wat de echoscopist zegt wat het gaat worden. Bij mij toevallig 3 bekenden, maar zovaak hoor je het ook niet. Heel veel plezier en een fijne zwangerschap gewenst!

Bij mij gedaan met precies die termijn, precies op de dag 2 jaar geleden! Mijn zoontje was een jongetje op die echo.. en is het nog steeds ;).
Veel plezier!

Op die termijn kunnen ze het meestal prima zien hoor! En als ze twijfelen, zullen ze dat eigenlijk ook altijd eerlijk zeggen. Wij hadden ook rond die termijn een geslachtsecho (ik denk zelfs nog iets eerder, maar het is al even geleden ?) en bij ons was het overduidelijk een jongetje :)