Geslachtsbepaling bij combinatietest?

Dag dames,

Laatst hoorde ik dat het mogelijk is om te weten te komen of je een jongen of meisje krijgt na het doen van een combinatietest.
Ben nu 13 weken en ZO nieuwsgierig!

Weten jullie misschien of dit waar is?

Alvast bedankt!!!

Gr. Kim
 
Hey Kim,

Ik heb combinatie test gedaan, (lees nekplooimeting, de rest was niet nodig) Bij ons hebben ze niet gekeken naar het geslacht, ook lijkt 13 weekjes me erg vroeg om zoiets te zien. Mij is verteld dat je het vanaf 16 weken begint te zien (althans duidelijk). Ik heb een afspraak gemaakt bij een echo-centrum voor 20 april (ben dan iets meer dan 18 weken) Als het beebje goed ligt, kunnen ze het dan met zekerheid zeggen :D


Ik heb de nekplooimeting mede gedaan voor een uitgebreide echo! Ik zat namelijk niet in een risicogroep.... Maar toch blij achteraf dat ik het gedaan heb :D

Succes met je keuze, laat je het weten?

Liefs H
 
Hey heppy0001,

Dat klopt, via de echo is het ook niet zichtbaar, maar mijn buurvrouw vertelde mij dat ze het via de bloedonderzoek kunnen nakijken...

Heb al een combitest gedaan en de nekplooimeting was heel goed! nog geen 1 mm! Maar nu moet ik dus nog wachten op mijn bloeduitslag!

liefs, kim
 
hallo dames, ik vraag me af waarom jullie deze test laten doen? Heeft dat met de leeftijd te maken of zo?
Ik zat ook natedenken om dat te doen, maar ik ben nu 29 en de kans is dan heel klein, maar mijn vriendien kreeg een douwnkindje toen ze 31 was en ik schrok er sort van, dan komt het zo dicht bij en ga je wat sneler over de test nadenken.
Ik ga de vk vragen hoe zij er over denkt.

groetjes Boontje
 
Denk er van te voren over na dat het een medische echo is en absoluut geen pret dus het kan ook een keer negatief voor je uitpakken.
Inderdaad kun je een echo bij een buro laten maken en dan kunnen ze het zien voor nog geen 50 euro en hun vinden dat ook echt leuk om je dat te vertellen en dan is het dus alleen maar pret en geen doktersjassen eromheen.
 
Denk er van te voren over na dat het een medische echo is en absoluut geen pret dus het kan ook een keer negatief voor je uitpakken.
Inderdaad kun je een echo bij een buro laten maken en dan kunnen ze het zien voor nog geen 50 euro en hun vinden dat ook echt leuk om je dat te vertellen en dan is het dus alleen maar pret en geen doktersjassen eromheen.
 
Wij hebben de test laten doen omdat wij met een gerust hart tot het eind van de zwangerschap gewoon willen genieten. Bij ons was t puur alleen daarvoor. We moesten het wel zelf betalen, maar goed alles voor een goed doel!
 
Wij hebben de test laten doen omdat wij met een gerust hart tot het eind van de zwangerschap gewoon willen genieten. Bij ons was t puur alleen daarvoor. We moesten het wel zelf betalen, maar goed alles voor een goed doel!
 
Terug
Bovenaan