Geslachtsbepaling bij combinatietest?

Wij hebben de test laten doen, voor extra zekerheid. Ik ben 24, en er is niks in beide families, dus risico was miniem.

@Kim
Aan de hand van bloeduitslag kunnen ze volgens mij niet zien wat het wordt. Echt nog een paar weekjes wachten dus....

Fijn dat de uitslag van de nekplooimeting ook al goed was.... inderdaad even bloeduitslag afwachten. Maar bij een nekplooitje van minder dan 1 mm???

Wij hadden een nekplooitje van 1,2 mm en de uitslag was uiteindelijk
1:5000 (beter kan niet)

laat je wat weten?

Liefs
 
Een combinatietest voor het geslacht? Het moet niet veel gekker worden...!
Die zijn bedoeld om medische problemen te onderkennen, niet voor de 'lol'!

Doe gewoon bij een week of 16 een pretecho, dan zien ze iig goed of het een meid of jongen is!
Die 3 weken overleef je echt wel, je moet er nog 27 ;)
 
Een combinatietest voor het geslacht? Het moet niet veel gekker worden...!
Die zijn bedoeld om medische problemen te onderkennen, niet voor de 'lol'!

Doe gewoon bij een week of 16 een pretecho, dan zien ze iig goed of het een meid of jongen is!
Die 3 weken overleef je echt wel, je moet er nog 27 ;)
 
Hoi we hadden vorige week ook een combinatie test laten doen,men kon ook nog eigenlijk niets zien dat kon pas over paar weekjes.alleen de uitslag van de test in t geheel was minder,heb een verhoogde kans dat de kleine ni goed in orde is,binnenkort afspraak bij de gynocoloog voor vervolg onderzoek,hebbe de test voor ons eigen gedaan,om zeker te weten of alles goed is,t kan ook zo zijn dat dr strax nix meer aan de hand is en dat t goed gaat met de kleine maar die zekerheid hebbe we nog ni,voel me erg onzeker,ben zo gehecht aan de kleine,t valt me zwaar,kan nog ni echt genieten.hopelijk loppt alles goed af anders,ja anders.......maar we hebben een klein voordeeltje kwa t bloedonderzoek is dr nix en in fam zit dr ook ni wat,dus een beetje ben ik wel gerust gesteld.
 
Hoi suzannetje,

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik weet namelijk dat een combinatie test niet voor de lol is, maar de een zegt dat je wel het geslacht kan zien via de bloedtest die genomen wordt en de ander zegt weer van niet.
Ik weet nu niet meer wat ik geloven moet en vandaar mijn vraag.

Ik wacht gewoon heel netjes tot de 20 weken.. ;) dus wel wat meer dan 3 weekjes wachten hihi :p
 
wij hebben het bij de 20 weken echo gevraagd of ze het kon zien.
maar ze zij wel.zo te zien is het een meisje,maar kan zijn dat het als nog een jongen wordt want het kan zijn dat het geslacht nog niet geheel is ontwikkeld.
nou me buurvrouw heeft het 2x meegemaakt.ze dachten een meisje waren er helemaal zeker van kwam toch echt een jongen uit.
ik ben nu 26 weken en van de week gaan nog eens zelf een pretecho maken.ook leuk voor de kinderen,maar kan ze weer even kijken of het echt wel een meisje is.
voor ik roze behang erop doe!!!!
gr marjan
 
dat kunnen ze nog niet zien en dat lijkt me ook geen goede reden om een combinatietest te doen en de uitslag ligt niet vast het is een kansberekening dus ook bij een negatieve nekplooimeting staat niet vast dat je kindje iets heeft doe gewoon en 20 weken echo dan weet je het (als het kindje zo ligt dat je het kunt zien
 
bij 20 weken is het duidelijkste wat het woord, meisje of jongen, en de combinatietest doen ze vaak ook met 20 weken, je kan het gewoon vragen! En indd, als het baby'tje niet goed ligt maak je gewoon nieuwe afspraak!
 
Terug
Bovenaan