Geslachtsbepaling echo gehad

En wij krijgen een........dochter!! We zijn zo ontzettend blij en trots. Echt geweldig. Ze heeft onze baby ook nagekeken en kon tot dusver geen gekke dingen zien, gelukkig! We hebben ook heel veel foto's meegekregen, super leuk. Nu op naar de 20 weken echo, ennnnn roze shoppen natuurlijk hihi.

Hebben er nog meer meiden een geslachtsbepaling echo gehad?

Liefs
 
Volgens mij ben je de eerste die al weet wat het gaat worden. Superleuk een meid! En natuurlijk ook heel fijn dat er geen rare dingen te zien waren.
Wij laten ons verrassen, dus duurt het nog eventjes voordat we weten wat het gaat worden.
 
Hai,

Ik moet vrijdag voor een controle echo naar de gyn, ben dan 17 weken, dus ik ga vragen of zij al iets kan zien qua geslacht en als ze het weet, dan moet ze het in een enveloppe doen, want ik ga alleen en dat is niet leuk voor mijn vriend als ik het weet en hij niet.

7 september ben ik 18 weken en 5 dagen en dan hebben we de 20-weken echo, dus dan kunnen ze het vast en zeker zien wat het wordt, ook al is het een medische echo.
 
Hay meid!

Gefeliciteerd, je krijgt een dochter!

Ik moet nog even wachten op de 20 wekenecho. Ik ben vrijdag 16 weken dus het schiet al op! Ik ben heel benieuwd maar ik denk echt een jongen.....

we zien en horen het wel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 
@ugly betty: Ja helemaal geweldig een meid! Knap van je dat je het niet wilt weten hihi, ik ben wat dat betreft echt TE nieuwsgierig ;-)

@Vladdrac: Ik denk dat ze het wel kunnen zien vrijdag hoor althans als hij/zij er goed voor ligt. Bij ons zag je het overduidelijk, ben 16 weken en 3 dagen.

@Micromuis: dankjewel, we zijn ontzettend trots, we dachten ook allebei een meisje, zo zie je maar weer dat je eerste gevoel vaak toch goed is ;) Nog 4 weekjes voor jou dus, schiet idd al op, spannend!

XXX
 
alles eerst gefeliciteerd een meisje leuk:)
maar nog een vraag hoe voel je dan dat het een jongen of meisje wordt?
want ik heb echt geen idee ben zwanger van de eerste ben nou 13 weken en een dag.
maar vrienden en fam om mij heen zeggen dat ik een meisje krijg.
maar ik heb echt geen idee en bepaald gevoel ook nog niet komt dAT mischien omdat ik zwanger ben van de eerste ofzo?

liefs joyce
 
Terug
Bovenaan