Geslachtsbepaling echo gehad

Hey
Ik heb over 4 weken zon geslachtsbepaling echo ben ook super benieuwd :D.
Maar we krijgen zowieso een gezond kindje want hebben ook de nekplooimeting al gehad en was allemaal goed.

Jullie horen ervan,

Grtjes Linda
 
Nou, was gisteren geweest, alles goed met kleine, das het belangrijkste, maar ze deden geen moeite om te kijken wat het was, beentje lag ervoor, maar ze zei ook, tja, de echoscopiste heeft betere apparatuur, dus je zal even moeten wachten.

Pffff, het is fijn dat ik onder controle sta (voor mijn bloeddruk in het ziekenhuis), maar ik kan niet echt zeggen dat het leuk/gezellig is. Alle gynaecologen doen hun werk en verder niets.Hoop dat 7 sepptember -20 weken echo-, ik voor de verandering wel eens een fijn persoon heb.
 
Ooh wat heerlijk een dochter!
Ik moet nog een paar dagen wachten. Volgende week vrijdag gaan we een pretecho maken om te zien wat het geslacht is. Afgelopen donderdag ben ik onder niet zo'n lekkere omstandigheden in het ziekenhuis geweest en door alle stress zijn we helemaal vergeten te vragen wat het geslacht wordt.
We waren zo opgelucht dat ons kindje nog leefde dat we er geen seconde aan hebben gedacht.

Dus nog 6 nachtjes en dan.... Ben zo nieuwgierig!
We hebben al een zoon en een dochter, maar toch.
In onze vriendenkring zijn we de laatste die een derde kind krijgen. Ze hebben allemaal eerst een zoon, daarna een dochter en dan weer een zoon.
Onze oudste is een zoon, de tweede een dochter en nu nummer drie..... Verbeken we de cirkel?

Ben heel erg benieuwd of jullie voorgevoel klopt, maar natuurlijk ook de mijne.

Groetjes Tamara
 
Leuk een meisje!
Ik weet nog niet wat het gaat worden, ben nu bijna 17 weken, en heb iedere twee weken een echo in het ziekenhuis vanwege mijn hoge bloeddruk, maar ze willen of kunnen het nog niet zeggen. We zullen toch echt moeten wachten op de 20 weken, dus nog 3 weken in spanning. Ik hoop eerlijk gezegd gewoon dat alles goed is met de beeb. En het gesalcht maakt me niet uit. Een tweede jongen is leuk maar een meisje lijkt me ook leuk.
Groetjes, Kirsten
 
Ik ben nu ook 17 weken en kan niet wachten om te weten wat het is. Ik heb liever de verassing halverwege de zwangerschap dan aan het eind. Scheelt een hoop gedoe en gedenk over babynamen en spullen. Een unisex kamer en kleertjes vind ik niet zo leuk. Ik heb al twee knullen en mocht ik een meisje krijgen dan ga ik lekker los op al het roze ;) Voor ene jongen heb ik dus ALLES al.

Bij mijn eerste zwangerschap zagen ze al heel snel dat het een knul was. Bij de 2e (20 weken echo) zeiden ze dat het een meisje was en bij 32 weken pret-echo bleek er toch een piemel aan te zitten!! We schrokken ons een hoedje!! Ik twijfelde aan een geslachtsbepalende echo bij 16 weken, maar wat als ze zouden zeggen dat het een meisje is.... geloof ik het dan???
 
Terug
Bovenaan