geslachtsbepaling gehad!! :)

Hoii meiden!! Hoe is het met jullie?? Sorry ben even niet meer op t forum geweest, ben zo druk met mijn bedrijfje.
Maar we hebben een geslachtsbepaling gehad en we krijgen een jongetje!!! Vind het helemaal geweldig :) :)
Zijn jullie ook al bezig met het kinderkamertje?? Begin langzaamaan toch dingetjes te kopen. Leuk leuk haha.
Ben erg benieuwd hoe jullie je voelen! Voel me echt heel goed, heb nergens last meer van! Heerlijk :)
Liefs, Denise
 
Gefeliciteerd, ik krijg ook een ventje...
Hier gaat redelijk heb een zonnesteek dus niet zo o dreef... Verder gaat goed... Met de kleine ook....vanmorgen voor de zekerheid even naar de vk geweest...en meneer was lekker druk, ze moest achter em aan met het apparaat haha...


 
Gefeliciteerd.
Zo te horen word het een jongentjes maand :p

Al heb ik sterk het gevoel dat ik een meid krijg. 15 juni zal ik het eindelijk weten. Ben dan 17 weken.
 
Spannend allemaal ik heb pas met me 20 wkn geslachtsbepaling jeetje wat lang zeg pff eind juni .

Ga maar eerder broberen of het mag , me gyb zei dat het pas vanaf 18 wkn te zien is ?

Wat voor zwangerschaps klachten hebben de mamas die een jongen krijgen in het begin gehad ?

En wat voor buik hebben jullie mijn buikje loopt breed in zijn geheel maar heb het gevoel een jongen te krijgen ?
 
hallotjes iedereen,

ik werk in het ziekenhuis en gister kwam er een gyn bij ons op het spreekuur dus hoe brutaal mijn collega is vroeg ze aan hem mijn collega is zwanger en ze wilt heel graag een echo!
Dus hij zei oke is goed ik ga zo voor je bellen..dus ik mag straks spieken bij mijn kleine ukkie!! dan hoef ik niet tot 12 juni te wachten want dan zou ik de geslachtsbepaling hebben:) Ik ben morgen 17 weken dus ik ga natuurlijk wel vragen of ze al kunnen zien wat het wordt :)
Zooo spannend kan niet wachten ihihi

xxx ziana
 
Terug
Bovenaan