geslachtsbepaling gehad!! :)

ooh wat spannend allemaal!! Dus Ziana is als eerste aan de beurt :) leukk!! laat je het straks weten?? Tuurlijk kunnen ze het al zien! onze ukkies bewegen zooooveel, dus genoeg kansen haha.

Ik heb amper zwangerschapsklachten gehad! Nu al helemaal niks.. niet misselijk geweest. Heb nu wel een puntige buik. Alhoewel ik overal wel een beetje ben aangekomen! Dus ook mijn heupen enzo.. toch wel verschillend per persoon denk ik!
 
Ik hoop het echt dat ze kunnen zien, ik denk dat het een meisje wordt :)
Ik laat het jullie vanmiddag weten!!
Ik heb eigenlijk ook geen zwangerschapsklachten gehad en nu nog steeds niet..heel af en toe last van lucht in me maag en me oren klappen steeds dicht ( had gelezen dat het met je neus slijmvlies te maken kan hebben die zwelt namelijk op ) maar voor de rest echt heerlijk hoor.. wel heb ik als ik in de stad loop het gevoel dat al die mensen op me af komen ben soort van claustrofobisch opeens geworden ??
 
laten jullie het gelijk weten vanmiddag??!!! ben zoo benieuwd :)heel vee;l plezier!!! ik voel me ook echt heerlijk! dat claustrofobische heb ik ook hoor! haha
 
Wat super!! Erg leuk om al te weten wat het is, wij moeten nog ff wachten tot 7juli dan hebben we de 20 WK echo. Maar als ik dit zo lees zal ik bijna de VK bellen voor een echo hahaha.

Leuk om straks een lijstje te maken met j/m want zal het echt een jongensmaand worden? Haha
 
Ik denk ook echt dat het een jongensmaand wordt hahahaha.
Ik kon ook echt niet meer wachten!! Ben gelijk met 16 weken gegaan... kost 35 euro een geslachtsbepaling, maar wilde niet wachten hihi
 
Terug
Bovenaan