geslachtsbepaling...

hoi allemaal
ik kom van het mei-forum.
maar weten jullie vanaf hoeveel weken zwangerschap ze het geslacht kunnen zien??Volgens chinese jaarkalender wordt het een meisje en 93%van de gevallen klopt het staat er op de sites...

hoi !
vanaf de 20e week kunnen ze zien of het een jongen of meisje is .
wij hebben ook een geslachtsbepaling laten doen in de 21e week , en t is eenmeisje .
wel moet je kindje een beetje meewerken , en moet t niet met stijf opeen geknepen beentjes gaan liggen . informeer maar eens bij een pretecho bureau .

groetjes lian 24 weken precies vandaag

Hallo,
Wij zijn toen bij baby-vieuw geweest. Daar kon het vanaf 20 weken. Zouden ze het niet kunnen zien mocht je terug komen na 2 weken om weer te kijken. De chineese kalender zei bij ons ook een meisje.... Onze ZOON is nu bijna 6 maanden. Niet altijd dus, ws zijn wij een van die 7%.
Groetjes

Hoi,

Voor zover ik weet is het de man die het geslacht bepaald en niet de vrouw(moest mijn leeftijd invullen).Hartstikke leuk hoor zón kalender en ik heb het ook gedaan maar zie dit als een geintje en niet meer.
Groetjes

Ik heb gelezen dat de chinese tabel maar voor 50% zekerheid biedt hoor. Dat is onderzocht onder een groot aantal zwangeren/pas moeders. Dus dat zegt echt helemaal niets!

hoi,
Bij ons konden ze het in de 18de week zien dat hjet een jongetje zal worden.Maar zo vroeg is meer uitzondering dan regel.en dat was het volgens de chineese voorspel tabel voor 92%. Maar het idd meer een geintje zal het niet te serieus nemen.
gr lotte

Hoi, geloof er maar niks van hoor! je hebt gewoon 50-50 kans. Bij ons zou het een meisje worden en het werd een jongetje!

Denk dat het puur toeval is als het klopt.

Je kunt het geslacht echt duidelijk zien vanaf een week of 18. Bij mij hebben we het gezien in week 19, was héél duidelijk, meneer lag met de benen uit elkaar op z'n buik, dus het plassertje bungelde naar beneden.

Je hebt natuurlijk ook preutse kindjes die de hele zwangerschap lang niks laten zien!

hi

volgens de kalender zou ik een meisje krijgen
ik wilde ook graag een meisje,toen bij de echo bleek dat ik een jongetje kreeg moest ik wel even slikken
nu zou ik mijn ventje echt niet meer willen ruilen voor een meisje
mijn voorkeur bij een tweede is nu zelfs een jongetje

Terug
Bovenaan