geslachtsbepaling...

Raar dat er in China dan nog zoveel meisjes worden geboren, terwijl ze daar allemaal jochies willen en het zo goed kunnen voorspellen... :)

En zou een tweeling dan niet altijd hetzelfde geslacht moeten hebben? Zelfde leeftijd van de moeder, zelfde maand enz...

ook ik zou een meisje krijgen ik geloof ook echt in horoscopen dus ik had me in mijn hoofd al helemaal voorgesteld hoe het er uit zou zien en wat voor kleertjes ik helemaal in de wolken blijkt het een jongetje te zijn. Was idd wel even wennen maar vind het nu helemaal geweldig

Groeten

Kat

Wij hebben met 17 weken een 'pretecho' gehad en het was duidelijk te zien dat het een jochie werd. Uiteindelijk met 30 weken nog een 3D erachteraan en toen hebben we 3-dimensionaal bevestigd gekregen dat het inderdaad een jongetje wordt... ;-)

volgens de chinese jaarkalender zou het een jongentje worden nou op de echo was toch echt wat anders te zien ook bij mijn zoontje was het precies omgekeerd dus ik geloof er niet zo in. Vanaf 20 weken is het inderdaad duidelijk te zien wat het wordt zo niet dan mag je bij de meeste echo bureaus op een later tijdstip terugkomen groetjes

Terug
Bovenaan