Gesloopt

Ik wil geen zeikwijf zijn maar moet even van me afschrijven. En voel je niet verplicht om het te lezen of te reageren.
Ik ben er zo klaar mee. Mijn energie is op. Aniek weigert nog steeds die stomme fles. Ik prbeer nu al een maand of zo over te gaan op de fles maar ze vertikt het gewoon en ik ben nu gewoon heel erg boos. Want ze kan het gewoon wel, dat heeft ze zelf laten zien maar ze vertikt het. Wat ik ook doe ik heb echt alles al geprobeerd. Verschillende flessen verschillende voedingen.. zelfs fruit en pap zijn maar een paar happen. Er is maar 1 ding wat ze wil en dat is mij en ik ga eraan kapot. Ik ben echt helemaal gesloopt.
Mijn energie is gewoon helemaal op. Ik ga als gastouder werken en begin volgende week. Vanmorgen is hier een kindje komen proefspelen voor 3 uurtjes en ben al gesloopt. Hoe ga ik dat volgende week hele dagen achter elkaar volhouden en daarnaast het huishouden en boodschappen en koken... ik weet het niet hoor. Ik trek dit al niet meer. Ik wil van die stomme bv af en ze kan gewoon heel goed uit een fles drinken maar vertikt het gewoon en ik weet niet wat ik fout doe!
Ik ben er zo klaar mee. Iedereen zegt elke keer oo wat een mooi en lief meisje. Ja zo lang ze bij mij zit en bv krijgt.. Als ze bij iemand anders zit is het drama, als ze een fles krijgt is het drama. En dan niet zielig huilen. Nee mevrouw die krijst de hele buurt bij elkaar dat je er later hoofdpijn van hebt. Niets is goed. En dan kan ik het dus niet hebben dat iedereen zegt o wat een mooi lief meisje, zo zie ik dat nu dus niet. En ik ben ook zo boos op mezelf dat ik dat nu zeg maar zo voelt het wel. Ookal kan ik me haar echt niet meer wegdenken hoor en ben ik zielsgelukkig. Ze kan echt een trutje zijn.. ze is zo stronteigenwijs. En als ik nou wist hoe ik haar aan de fles kan krijgen... Dat geeft mij gewoon weer de ruimte om te ademen en er van te genieten. Dat doe ik nu niet.. Ze wil alleen maar bij mij zitten en bij mij drinken en dat voelt als een verplichting. En ik voel me zo schuldig als ik dit zeg.. Ik weet dat we er zelf voor gekozen hebben en ik zou echt niet anders meer willen hoor, begrijp me niet verkeerd.. Maar ik weet gewoon niet meer wat ik fout doe of wat ik anders kan doen.

Hè bah... Weigert ze nog steeds :( dan kan ik me voorstellen dat je nu even zo reageert. En ergens meen je het niet want je houdt zielsveel van die kleine drammert ;)
Maar goed nogmaals, ik kan je reactie goed begrijpen. Je hebt vast het en der gevraagd wat je er aan kan doen?! Drinkt ze ook niet meer uit de fles bij iemand anders? Want dat ging eerst wel toch?
Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar als ik dat zo lees ben je al een mini prenatal wat betreft flessen..
Succes! Misschien hebben de anderen nog tips

Bedankt voor je reactie. Ik moest het even van me afschrijven. Het is nog steeds een ramp. Laatst vanuit het niets weer 1 fles leeggedronken maar daarna weer niet..
Ook bv in de fles geprobeerd of diksap.. werkt ook niet. Andere omgeving andere mensen zonder dat wij er zijn, werkt ook niet.
Ik ben echt kapot nu, de afgelopen dagen komt ze zo vaak. Bijna om de 2 uur de hele dag... gelukkig slaapt ze snachts wel door en ik begin elke dag met volle moed maar ben echt gesloopt nu..
Sander brengt haar nu naar mijn schoonmoeder om het nog 1 keer te proberen. Anders gaan we morgen bellen met cb of weet ik veel wie, iemand moet ons kunnen helpen.. Want ze kan het echt wel, dat heeft ze laten zien.

Hier nog zo 1 hoor!meneer komt de laatste tijd ook om de 2 uur(nu met warme weer wel weer te verklaren)en dan vaak nog 2 nachtvoedingen,ben ook vaak moe en weinig energie,begin morgen weer met werken en maak me al een beetje zorgen over hoe het zal gaan,nu deze week man nog thuis.volgende week kinderopvang.ben ook flesvoeding aan het proberen maar dat vind ie lang zo lekker niet als de borst...dus denk ook dat wel een paar maandjes veel huilen word bij de opvang...zeker op dagen als gisteren en vandaag.

verder weet ik niet dat je alleen zo moe ben van de bv...ben natuurlijk nog aan het ontzwangeren ook en een kindje krijgen is niet niks natuurlijk heel je leven veranderd,ik was vooral bij de 1ste ook heel erg moe!!!gaf toen 10 mnd bv
en nooit gedacht te stoppen,maar goed dat is voor iedereen anders
zou zeggen:probeer het anders te zien en probeer er juist van te genieten,echt het is zo weer veranderd,kan over een maand weer heel anders zijn,ik begrijp best dat je soms erg baalt,ik loop hier soms ook te balen als rivano na een uur weer komt of 2 keer snachts...maar echt gaat zo snel allemaal
dus ik probeer er maar van te genieten want deze mooie tijd gaat snel en komt niet meer terug

liefs jootje

Ze wil de fles niet omdat ze weet dat als ze blijft schreeuwen ze uiteindelijk toch bv krijgt. Heb hier laatst een heel artikel over gelezen, je houd dit probleem zelf in stand. Als je wilt stoppen moet je stoppen en van nu af aan alleen nog maar de fles aa bieden even doorbijten maar je zal zien dat ze uiteindelijk eieren voor haar geld kiest. Je schept zelf verwarring door de fles aan te bieden en als ze die niet wil toch bv te geven.

@baby2012: Dat hebben we al heel vaak geprobeerd. Het gevolg is dat ze een hele dag niet eet of drinkt. Dat kan niet met dit weer. Ze wil namelijk helemaal niets. en ja dan geef ik toe want mijn meisje moet wel iets eten/drinken..

@mamajo83: Het is ook niet dat ik er niet van geniet. Ik zou het best nog langer willen doen maar ik hou dit niet vol. Ik ben aan het eind van de ochtend echt helemaal gesloopt nu. En dan moet ik volgende week nog werken ook. Ik werk thuis, dus kan wel in mijn eigen tempo maar ik weet niet hoe en of ik dit ga volhouden.

Ik ehb laatst bloed laten prikken omdat ik zo moe ben. Dat was gelukkig allemaal goed. Ik heb ook de hele dag honger, er valt zo gewoon niet tegenaan te eten. GElukkig slaapt aniek wel de nacht door.. dus ik kan elke nacht even bijtanken maar stond vanmorgen echt op als een zombie..
Het vervelendste is gewoon dat ik weet dat ze het kan.. Ze heeft het zelf laten zien.. Ze kan uit een fles drinken en vond fruit ook erg lekker. Maar moet echt nergens meer iets van weten..

Gister bij mijn schoonmoeder was ook geen succes.. Ze wou niets hebben.

Nou het is niet makkelijk meid, het is inderdaad wel heel warm weer om niet te drinken. Toch denk ik dat de dorst of honger het uiteindelijk wint van haar aversie tegen de fles. Ik ga even kijken waar ik dat artikel ook al weer had gelezen misschien heb je er toch wat aan. Succes hè!

Jee dat is niet niks, ik kan mij voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.
Ik zou zeggen meteen het CB bellen. Dit komt namelijk heel vaak voor, zij kunnen je tips geven. Ga niet meer zelf stoeien, dat gaat voor jullie allemaal niet werken.

Laat even weten hoe het afgelopen is bij het CB

x Yvonne

Terug
Bovenaan