gespannen en zenuwachtig

Owja ze dacht nog aan pijnstilling maar door alle andere problemen had dit geen zin.. Dat maakt mijn leven momenteel niet beter.
Ze leefde echt mee en vond het super vervelend maar kon gewoon niets doen...

Balen dat je niet bent opgeschoten!!!!
Ik snap helemaal dat je niets kon uitbrengen zonder te huilen.......KUT is dat he (sorry voor mijn taalgebruik)

En het ergste wat jij ook zegt ik weet het wel maar toch!!!!!
Op dat moment wil je zo graag anders!

Ik zou het doen als je zelf wil een nachtje bijslapen. Weet niet of het kan met de thuissituatie.

En gewoon hier lekker je verhaal doen, lucht ook op!!!!

Ik lig niet continu wakker. Ik word wakker van de pijn om de drie kwartier. Dus ik slaap nog wel iets en dan wil ik liever niet naar het ziekenhuis..
Mijn hoofdpijn word trouwens steeds erger...

Dinsdag ga ik weer naar de verloskundige.. Zullen we daar verder gaan..

Nt even mijn man gebeld, natuurljk weer brullen.. Tranen zitten hoog.. Schoonouders belden, heb even niet opgenomen, wilde niet nog iemand slapeloze nachten bezorgen door een schoondochter die alleen maar kan huilen..

Enne even als reactie op je andere topic, we zijn niet depressief, het is gewoon teveel...

geef ons eens ongelijk als je hele dag bestaat uit niets doen. Dat werkt toch ook niet goed op je humeur en je instelling...
als je daarbij ook klachten hebt en veel alleen bent dan is positief en blij zijn wel heel moeilijk.

Vandaag is mijn eigenwijze dag...ik ga op de fiets naar de kapper en even langs school, kinderen zwaaien (ow wat heb ik daar zin in) en dan moet ik nog even langs de winkels... OW wat ga ik morgen pijn hebben, maar weet je het kan me even niet schelen. Ik wil persee vandaag de deur uit. De meeste dingen doe ik met de auto (laat me dan dus rijden) maar dit wil ik gewoon zelf doen, even mens voelen!!! en geen zombie.

Tjee meiden, het zit jullie niet mee :'(. En idd een mens kan een hoop hebben en het is gewoon even teveel. Geen depressie gelukkig, maar let erop meiden!! Ik zag ook pas achteraf dat het al veel langer rommelde, de tekenen waren er maar ik herkende ze niet.
Luister naar jezelf en je lijf & laat de mensen die zeggen "ja hoort erbij, even tanden op elkaar".
Ik hoop dat al onze kindjes gewoon lekker met 38 weken hun neus laten zien ;)!!
Succes, sterkte & liefs!!!

Gisteren weer een boel geleerd..

Les 1 korter haar staat best leuk
Les 2 fietsen....niet meer doen.
Les 3 dat klossen onder je bed wel heel hoog zijn.

Terug
Bovenaan