gespannen gevoelige buik

he meiden dit is nieuw voor mij, bij mijn eerste heb ik dat dus helemaal niet gehad, maar nu wel,

heb de laatste week veel last van gespannen buik wordt ook hard enzo, en ben pas denk ongeveer 7 weken vind heel raar, ik ben vandaag wezen zwemmen met de kleine geen last, maar zoddra ik thuis kom ging het wel maar heb der net op bed gelegt pff gaat me buik weer, is zeurende pijn en hard gevoel.

heb er snachts heel erg last van kan gewoon haast niet slapen wordt er echt gek van dit keer,.

weet iemand of dit kan of moet ik het echt aan me verloskundige volgende week vragen
wat zouden jullie doen?
 
ja kan gewoon naar de wc, is echt aan de bovenkant van me buik, zijn niet me darmen zeg maar is echt gespannen buik,

lijkt net of ik harde buiken hebt maja dat kan nog lang niet, maar maak me wel beetje zorgen om en durf nog niet me verloskundige tebellen anngezien ik nog geen eens een intake gesprek hebt gehad omdat ik eerst paar keer naar de gynocoloog moest.
 
ik heb de vk ook al gebeld met 6 weken ivm bloedverlies ,maakte hen niks uit als je het niet vertrouwd gewoon bellen ,ze geven je advies of je kunt dan meestal langskomen om een echo te maken of alles goed is.
 
Terug
Bovenaan