gespannen gevoelige buik

ja oke, maar heb vorige week nog een echo gehad bij de gyn en zag hartje kloppen alles is goed maar snap niet waarom ijn buik nu al hard wordt

ik hoop dat er misschien meer meiden die dit hebben, ik heb niet veel zin om nu al rust tenemen zal er gek van worden zeker met die kleine erbij
 
Ik had dit bij de eerste vanaf 12 weken. Het waren gewoon harde buiken volgens de verloskundige. Volgens haar hadden sommige (waaronder ik dus) een gevoelige baarmoeder.
 
o oke, ja vreemde is dat volgens mijn gynocoloog ( hoef niet meer terug) ben ik 26 oktober uitgerekend en ben ik 7 weken , maar als ik hioer kijk ben ik 26 oktober uitgerekend en ben dan 10 bijna 11 weken, dus ik bel morgen als ik het nog heb mijn verloskundige en vragen wat ik kan doen, dit vind ik niet fijn overdag gaat het wel met rust maar snachts met slapen doe geen oog dicht.
 
ja daar reken ze meestal op maja ik zie wel morgen toch maar de verloskundige bellen vind dit niet prettig, straks zijn het echt nu al harde buiken en kan ikd us heel rustig aan gaan doen en gaat denk niet luken met de kleine van bijna 3
 
Harde buiken lijken me heel sterk. Een harde buik is een gespannen baarmoeder en die kun je nog niet voelen want die komt pas na 12 weken boven je schaambeen uit. Ik denk eerder dat je buik/baarmoeder aan het uitzetten is door de hormonen en daardoor een zeurend gevoel geeft. Dat is heel normaal op deze termijn! Buikpijn hoort er echt bij en je kunt je er veel zorgen door maken, maar het is echt heel normaal!
 
Hey mama van Sharon,

Ik had met 10 weken al wel last van harde buiken, inzoverre dat je het dan nog niet echt die naam kan geven. Door ziekte en stress op mijn werk was ik zo gespannen dat mijn baarmoeder steeds samen trok. Dit voelt als een harde buik, ik moest meteen minder gaan werken zo niet stoppen tijdelijk anders zou ik misschien wel langdurig op bed komen te liggen zeiden ze tegen mij.
Kan dus wel degelijk een soort harde buik zijn die komt door teveel doen of teveel stress.
Even overleggen voor de zekerheid als ik jou was en toch proberen rustiger aan te doen.
Oh en vooral niet te veel zorgen maken, dat is weer stress en dus weer slecht ;) succes
 
he meiden, heb de verloskundige gebeld en ze zei dat het misschien onwaarschijnlijk is dat het harde buiken kan zijn aangezien de baarmoeder nog ahter je schaambot ofzo zit.

ze denkt zelf dat het me darmen zijn maar ze snapte me wel maar ik moet het wel in de gaten houden als iets verandert of bloeding krijg moet ik metteen aan de bel trekken dus.

ik hoop dat het dus me darmen zijn, heb zelf geen last van me darmen dus vind vreemd maja .

heb beetje stress in die zin dat ik slecht slaap dus heel erg moe, weinig rust. dus hoop dt het goed komt en dat mijn ingerust heid voor niets is.

gr
 
Terug
Bovenaan