Gespannen!

<p>Hoi dames!</p><p>ik weet sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben en ik ben dol enthousiast. Op de dag van de test had ik erg veel pijn in mijn borsten maar dat verschilt nu per dag. Ook vage misselijkheid en buikkrampen zijn ondertussen al langsgeweest. Ik voel me verder best wel goed en ik verlies geen bloed. Maandag heb ik dan eindelijk de eerste echo om te zien hoe ver ik ben! Ik merk dat ik erg onzeker en gespannen ben omdat ik zelf niet voel dat ik zwanger ben op wat symptomen na en ik constant het in mijn hoofd haal dat ik opeens niet meer zwanger ben terwijl dat natuurlijk wel zo is. Ik denk echt dat ik zo blij ben als het maandag is geweest en ik de echo heb gehad en alles goed is want dit vreet me behoorlijk op! Heb er veel zin in maar ook ontzettend vervelend om met zulke gevoelens te kampen en te wachten! Heeft iemand ook zo iets ervaren?</p><p> </p><p> </p>

Ik herken het wel een beetje. De eerste streepjes op mijn test waren heel licht. Dus toen ik dacht zou ik het me ingebeeld hebben (na 2 positieve testen) heb ik een paar dagen later toch nog maar een testje gedaan. 
Ik mag pas over 2,5 week naar de verloskundige voor intake... En echo is pas over meer dan een maand. Ben je al wat langer zwanger dan? Of gaan ze eerder kijken omdat je twijfelt? 

Ik ben in november gestopt met de pil en heb tussendoor niet gemenstrueerd maar wel zwanger geworden dus ze weten nog niet zo goed hoe ver ik nu ben en wanneer de eisprong heeft plaats gevonden! Had wel 3 knaltesten haha, maar blijft toch spannend. 

Hoi, 
Het is normaal hoor. Ik ben nu 19 weken en voel mij eigen nog steeds niet zwanger. Je ziet het en ik weet het. En symtomen genoeg. En vooral die angst dat het fout kan gaan blijft door je hoofd spoken. 
Zoek wat afleiding, het word lekker weer dus ga naar buiten. Lekker een wandeling doet mij altijd goed. 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van ?

Hier 12 weken zwanger en soms vergeet ik het bijna. Weinig tot geen kwaaltjes en ziet of voelt nog niets. 
Aan het begin ook erg bang geweest omdat het soms opeens allemaal verdween. De dag na de echo 2 weken lang gespuugd en dat stopte ineens weer. Het blijft vreemd. Maar inderdaad. Geen bloed, kramp of koorts is een goed teken! 

Ik was de 3 weken tot aan de echo heel erg gespannen. Achteraf heel erg jammer.. Ons kleintje is nu 6 weken oud.
Bij mij kwam het omdat ik nergens last van had.. Dit is bij mij zo gebleven. Behalve dat ik opt laatst last had van zere handen/polsen.
1 tip, geniet er van dat je geen klachten hebt. Dat kan zomaar anders zijn/worden! 

Ik weet het sinds vorige week dinsdag en ben als het goed is nu 6 weken. Op wat borrelige darmen en lucht in m'n darmen plus gespannen borsten na, voel ik me ook niet zwanger. Probeer het los te laten. Gefeliciteerd 

Terug
Bovenaan