Gespannen!

Dankjewel! Bedankt voor het mee lezen en reageren op mijn topic! Super fijn dat alles goed was, zo zakt de spanning ook een beetje :) over twee weekjes weer! 

Super herkenbaar! Mensen zeggen dan wees blij dat je geen last hebt maar dit maakt ook onzeker zeg! Ik probeer er niet te veel aandacht aan te schenken en gewoon de eerste echo af te wachten. Maar vandaag heb ik nog iets minder last dan normaal (normaal is gevoelige borsten, beetje weeige buik) en dan komt die onzekerheid wel weer heel hard op. Irritant!

ooh dat is leuk zeg! ? Merk nu veel aanwezige misselijkheid de hele dag door, voor al bij opstaan en naar bed gaan.
@gebruiker: ja is ook vervelend. Ik heb nu de echo gehad en vanmorgen bloed laten prikken en nu ga ik me daar weer over lopen druk maken, denk dat het altijd wel wat zal zijn! ?

Hoi allemaal!
hoe gaat het met jullie?
hier nu al bijna een week verder en niet voor aankomende maandag maar die maandag daarop de termijn echo gepland. Gaat allemaal heel goed, vorige week veel pijn in de borsten gehad en hele dag misselijk maar sinds 3 dagen is eigenlijk alles verdwenen. Ik ga er vanuit dat dit eigenlijk wel normaal is? En heb erg veel zin in de termijn echo!

Terug
Bovenaan