gesprek gehad voor kraamhulp!!!!

Hoi,hoi

Bij mijn eerste 2 heb ik volop genoten van de kraamhulp. Een super tijd gehad en tja, toen deden ze ook nog echt wat in het huishouden. Wat ik er nu van begrijp (schoonzusje is net bevallen) komen ze echt alleen voor moeder en kind en het huishouden dat komt er alleen bij als er nog wat tijd over is. Hmm......hier in Canada is er geen kraamhulp. Best jammer maar zo is het. Gelukkig heb ik een heel erg handige man. Alleen met de camping en ons gezinnetje zal hij het hartstike druk krijgen want we hebben geen personeel ofzo (blijven in de winter ook open) al zijn we nog steeds aan het kijken voor een hulp. Hopen dat dat lukken gaat! Familie dichtbij hebben we helaas niet. Mijn moeder komt eind nov. ik hoop dat ik dan allang bevallen ben en van de kraamtranen af want anders zie ik dat niet echt zitten. Maar we gaan het redden allemaal hoor. Doordat we een eigen bedrijf hebben kom ik ook niet in aanmerking voor verlof dus draai nog lekker mee. Gelukkig lukt het allemaal nog. Als ik echt te veel doe dan verteld mijn lijf dat wel. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke kraamtijd, met een super hulp, tegemoed mogen gaan. En als de hulp niet bevalt om wat voor reden dan ook, gewoon melden en een ander vragen. Dat mag al zal het met alle emoties niet meevallen, toch doen hóór!!

Succes Dani

Komt allemaal zo dichtbij nu, héél erg spannend allemaal!!

Hoi allemaal,

Ik reageer meestal niet zoveel, maar lees wel alles.
Moest nu toch effe reageren heb namelijk nog geen gesprek gehad al wel gebeld, maar ze zeiden dat het erg druk was en binnen nu en 2 weken wel contact opnamen.
Nu ben ik hier niet zo blij mee dit is namelijk mijn eerste kind en heb toch graag de intake achter de rug,zodat ik weet wat er allemaal nog geregeld moet worden ben namelijk 6 november uitgerekend.
En nog effe een vraagje hoe zit dat dan als je volgens je verzekering 66 uur krijgt?
Ben verzekerd bij IZZ.

Gr kim

Nou ik had daar geen genoegen mee genomen...
Met een maand ben je uitgerekend, ze kunnen toch niet pas 3 wkn voor die tijd geweest zijn? Ja kán wel, maar erg prettig is het niet! Kan mij zo voorstellen dat je alles graag vast geregeld wil hebben!

Succes!

Hoi,

Ik ben van het oktoberforum. Mij is niet van te voren verteld dat het minder kon worden (bij de eerste gaven ze dat wel aan omdat het in die periode erg druk kon worden).

Ik zou 48 uur krijgen maar ben dinsdagavond bevallen en woensdagochtend zouden we tussen 8 en  9 iemand krijgen maar om 8 uur werden we gebeld dat we maar 28 uur krijgen en dat er niet voor 11 uur iemand zou komen.

Donderdag was helemaal vreselijk toen kregen we van 8 -10 en van 14 - 16 uur zorg. We hebben toch gauw aangegeven 4 uur achter elkaar te willen.

Syl

nou dat zou ik ook niet pikken gewoon nog een keer bellen en je mond open doen zijn ze gek geworden !!
gewoon doorzeiken daar berijk je het meest mee hier hoor

veel liefs cora

Hoi Eijs (Syl),

dat vind ik helemáál belachelijk dat het zomaar kan!
Je betaald dik voor zorg, hebt gewoon recht op zorg en dan krijg je zo iets!
Echt té lelijk voor woorden en daar was ik idd niet akkoord mee gegaan.
Zijn ze helemaal betoeterd!

Groetjes

hoi

tegen mij is gezegt dat ik 40 uur krijg,en is het nodig kijken ze op de dagen zelf of er nofg wat uren erbij kunnen,ze mogen bij ons evt nog uren erbij schrijven.vind het idd belachelijk dat je zo weinig maar krijgt je betaald er toch genoeg voor lijkt me,ik ben bij oz zorgverzekeringen,weet niet of dat uitmaakt bij welke je zit.gr wendy

Terug
Bovenaan