gesprek met gynacoloog gehad.

Het is weer even geleden maar vorige week een gesprek met de gyn gehad. Tevens is er een uitstrijkje gemaakt. We hebben afgesproken dat we nog 2 maanden doorgaan met 100 mg clomid en zelf proberen zwanger te raken. Hierna zitten we op een half jaar hormonen en gaan we over op iui. Dit bied geen garanties omdat ik slechte embryo's heb maar proberen kan altijd.

Ik moet volgende week dinsdag of woensdag ongesteld worden dus we wachten nog ff af.

Verder heb ik een vraag. Ik heb bijna elke maand na de sex een branderig gevoel en dit gaat meestal over in een schimmelinfectie. Vanmorgen weer de huisarts gebeld en krijg WEER zalf. Ik wordt er langzamerhand gek van. Kan er niks aan doen maar voel me dan gewoon vies. Kan zoiets ook een zwangerschap tegenhouden?

gr x-land

Hoi Xland

Wat vervelend van die schimmelinfecties, ikzelf heb geen ervaring met schimmelinfectie maar wel met urineweginfecties, nu is er uitgekomen dat dat chronisch is en heb er antibiotica voor die ik elke dag moet innemen, en ik heb aan iedereen al gevraag of dat een eventuele zwangerschap in de weg kan staan, maar dat is echt niet zeggen ze.

Als je het niet vertrouwd ga dan naar het ziekenhuis en laat het eens onderzoeken, meer kan ik je neit meegeven.

Succes en ik heb zaterdag/zondag mn nod, na iui2.

Gr Wendy

Hoi Xland,

Ik weet niet of het een zwangerschap in de weg kan staan, maar ik heb wel ervaring met infecties.
Ik heb een tijd gehad dat ik het ook om de haverklap had, toen bleek dat mijn toenmalige vriend de schimmel bij zich droeg. Nadat hij een zalfje had gekregen, kreeg ik het ook niet meer.
Wie weet kun je dat eens vragen?

Groetesj karin

Hoi Xland,

Ik weet niet of het een zwangerschap in de weg kan staan, maar ik heb wel ervaring met infecties.
Ik heb een tijd gehad dat ik het ook om de haverklap had, toen bleek dat mijn toenmalige vriend de schimmel bij zich droeg. Nadat hij een zalfje had gekregen, kreeg ik het ook niet meer.
Wie weet kun je dat eens vragen?

Groetesj karin

Hay x land...

Heb ook wel ns last gehad van infectie...zijn volgens mij verschillende veel voorkomenden?
Volgens mij hoeft het niets met een eventuele zwagnerschap te maken te hebben...
Maar als je antibiotica moet slikken raden ze je meestal niet aan om dan zwanger te worden toch? Kan t kindje beschadigen...
En n vraagje, hoe weet je dat je slechte embryos hebt? of bedoel je eicellen??
Ik zou idd ook gewoon n doorverwijzing vragen als ze dit gewoon blijven gevene en t niet weggaat...

nou, succes!

Hoi,

ik heb last van uitslag op mijn handen gehad. Toen ik bij een alternatieve arts was, zei hij dat eht een disbalans was in mijn darmen. Had ook regelmatig een blaasontsteking, maar ook schimmelsinfescties kunnen hier een symptoom vna izjn. Ik moest zware schimmelmedicijnen en een dieet zonder suiker, gist en champignons. Ik weet dat dit bij veel alternative artsen wrodt voorgesteld ijn zo n geval, maar ook dat de meningen er over verdeeld zijn. Maar ik heb er baat bij gehad: geen exzeem, geen blaasontstekingen enz. meer.

Zoek maar eens op Candida/ Candidasis/ Candidadieet.

gr.
webser

Hoi,

ik heb last van uitslag op mijn handen gehad. Toen ik bij een alternatieve arts was, zei hij dat eht een disbalans was in mijn darmen. Had ook regelmatig een blaasontsteking, maar ook schimmelsinfescties kunnen hier een symptoom vna izjn. Ik moest zware schimmelmedicijnen en een dieet zonder suiker, gist en champignons. Ik weet dat dit bij veel alternative artsen wrodt voorgesteld ijn zo n geval, maar ook dat de meningen er over verdeeld zijn. Maar ik heb er baat bij gehad: geen exzeem, geen blaasontstekingen enz. meer.

Zoek maar eens op Candida/ Candidasis/ Candidadieet.

gr.
webser

bedankt voor de reactie. Ik heb van die zalf met hulzen gekregen. Ook mijn man kreeg last en die moet met dezelfde zalf smeren. Vind dat een beetje vreemd.....

Mbt mijn slechte embryo's, dit heb ik te horen in het erasmus in rotterdam. Wij hebben voor onze eerste in een ivf traject gezeten omdat ik vervroegd in de overgang zou zitten. Mijn fsh was verhoogd. Tijdens de ivf is gebleken dat ik slechte embryo's heb en dat dit mogelijk de oorzaak is van geen zwangerschap. De ivf heeft bij ons dus ook niet geholpen. Daarna ben ik spontaan zwanger geworden en beschouwen wij dat als een wonder. Nu is toch de wens er voor een tweede en ben ik gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Daar is mij verteld dat het eigenlijk niet uitmaakt wat voor behandeling ik ook doe, de embryo's blijven slecht. Waaruit ze dit nu concluderen weet ik niet. Zal wel uit het verleden zijn. Mijn fsh is nu goed dus de kansen zijn nu het grootst op een zwangerschap, vandaar dat ze toch willen gaan kijken met iui over 2 maanden..

We gaan het wel zien.

Iedereen succes.

gr xland

Terug
Bovenaan