gesprek met gynacoloog gehad.

Hey hey,

Het is weer even geleden maar had even behoefte aan wat rust en ik ben een weekje weg geweest voor het werk (waardoor ik trouwens niet thuis was tijdens mijn eisprong = SHIT - maar ik heb een geweldige week gehad).

Ook ik heb regelmatig last van schimmel infecties. Toevallig vandaag ook last van gekregen. Ik gebruik altijd Gyno-Daktarin (vaginaal inbrengen). Dit is normaal een kuur van 3 dagen maar als ik iets aan voel komen dan is af en toe 1 tablet ook voldoende. Deze medicijnen mag je ook gebruiken tijdens de zwangerschap en volgens mijn gyn. staan deze infecties een eventuele zwangerschap in de weg. het is alleen mega balen!

Succes

nou, x land heel verhaal...Moeilijk joh...K snap idd ook niet erg dat ze dat dan al kunnen zeggen. Iedere zwangerschap op zich is toch weer anders zou ik zeggen...
Maar als ze niet veel hoop geven, dan is het idd niet echt aantrekkelijk om het zware proces van IVF aan te gaan...
Hopelijk krijgen jullie toch nog zo'n mooi wonder...!

die infecties hoor je toch nog best vaak van...heb er zelf geen last van nu...wel een keer gehad, maar is gelukkig weggebleven erna...

grtjs Sparkle

Terug
Bovenaan