gesprek met vk over bevalling

Ik heb al wel eerder een kindje gebaard en het doet echt heel veel pijn. Maar dat is echt per moeder verschillend. En ook per bevalling, dus we wachten opnieuw af. Het gekke is dat ik er niet tegen op zie. Ja die pijn, daar kan ik niet naar uitkijken maar het moet er toch een keer uit en ik kijk wel uit naar het moment dat ons kleintje er is... en dan zal ik toch eerst moeten bevallen. En een dag pijn tegenover 9 maanden vind ik niet heel veel. Het valt niet mee... maar ik heb het er graag voor over want je krijgt er zoiets moois voor terug!

En een tip: zorg dat je de geboorteTENS in huis hebt... dat kan goed helpen tegen de pijn en het kan helemaal geen kwaad. het is geen medicijn, dus zorg dat je het hebt. baadt het niet dan schaadt het niet.

Ik zie er ook niet tegenop. Ik wil graag thuis bevallen, maar heb zo'n voorgevoel dat ik toch naar het ziekenhuis zal moeten. Waarom weet ik niet...
Ik zou ook een keizersnee willen als de baby in een stui ligt, maar hij ligt al een tijd met het hoofd naar beneden en ik denk dat ie al aan het indalen is, dus daar maak ik me niet zo druk om.
Van mij mag het wel een snelle bevalling zijn, je leest wel eens van die verhalen van '...en een uur later was ie er!'
Dat wil ik ook wel, haha!
Het is mn eerste kindje, dus ik heb geen idee hoe het zal gaan, maar ik zie er helemaal niet tegenop. Hij/zij moet er toch een keer uit he ;)

Ik zie er niet echt tegenop, laat het wel op me afkomen. Ben ervan overtuigd dat het echt flink pijnlijk zal zijn, maar het hoort er toch bij! Hopelijk denk ik er over een week of 7 nog zo over ;)

Nou, ik zie er wel enorm tegenop. Waarom vraag me het niet! Het is m'n eerste, maar als je die verhalen soms hoort.. de een nog erger dan de ander.. Nee dank u vriendelijk! Ik ben een hele erge control freak en alles moet met lijstjes en vaste tijdstippen, dus ik ben al gewaarschuwd door de vk dat een bevalling echt niet te plannen valt haha ik denk dat dat ook de grootste reden is dat ik er tegenop zie.. pff nog 6 weken (A)

ik zag er niet tegen op... had er gewoon vertrouwen is het is iets natuurlijk en dus waarom zou ik me zorgen gaan maken...

maar nu dat er een grote kans is dat ik ingeleid zal moeten worden met 37 weken... waar door het NATUURLIJK er af is... heb ik er wel veel meer moeite mee...

ken wel die dromen... heb ze ook en gelukkig meestal of hoe het toch een natuurlijk bevalling gaat worden!!! :p maar goed moet me daar maar niet te veel op gaan richten

Terug
Bovenaan