gesprek op werk gehad

Gister gesprek gehad met een van de teamleiders, een oude knar.....wat een onbevredigend gesprek zeg! Ik gaf aan dat het werk me te zwaar word, heb ontzettend last van bekken, harde buiken en bandenpijn en het huishouden doen voor zes uur per dag is te veel, ook volgens de fysio. Begint die man een verhaal over vrouwen in afrika! Wat is dit nu voor vergelijking.....ik gaf aan als een berg op te zien naar bijvoorbeeld huis waar ik maandag naar toe moet, super groot en vier verdiepingen zuigen. Gaf hij als antwoord dat ik niet voorbarig moet zeggen dat het niet lukt, maar het moet ervaren....ja, hallo dan ben ik dus al te ver gegaan. Anders kon ik bellen met de planning voor een ander adres. Maar het probleem wordt niet weggenomen en wegens reorganisatie is er ook geen vervangend werk.....

Wat moet ik hier nu mee, ik voel me helemaal niet serieus genomen. Hij gaf trouwens ook nog aan dat mijn stage on het onderwijs in ieder geval lekker licht werk is....van welke planeet komt hij?
 
Denk dattie van mars komt jesus wat een vent hij voeld die pijn toch niet die jij hebt?
Ik had dat laatst ook met me dokter die deed ook lekker onverschillig over dat ik maar gewoon door moet gaan en dit en dat ja hij voeld het niet dus zal hem een worst wezen wat ik heb of voel..
In het onderwijs is het helemaal zwaar om te werken vooral met kinderen.

Doe maar lekker rustig aan meid ik zit ook in de ziektewet trok het ook niet meer..

Xxx
 
Hoi Hoi,

Jeetje wat moet je daar nu weer mee? Als hij s'avonds lekker aan het eten is denkt hij dan ook aan al die arme kindjes in Afrika of alleen als het HEM uitkomt.
Het enige wat ik je kan zeggen is: Denk aan jezelf. Dat is echt heel belangrijk. Ik heb ook bekkenklachten en de verloskundige heeft heel duidelijk tegen mij gezegd dat ik een stap of 10 terug moet doen omdat ik anders over een aantal weken helemaal niks meer kan. Ik zit momenteel ook 100 % in de ziektewet. Ik werk in de kraam en ook mijn werkgever was er op z'n zachts gezegd niet blij mee. Ja, jammer dan. Ik heb echt voor mezelf gekozen en ik vind dat jij dat ook moet doen. Ga maar op je strepen staan en laat je niet uit het veld slaan door zo'n vent.
Sterkte!!!

Groetjes
 
En dat is nou de reden dat wij, vrouwen, zwanger kunnen worden en mannen niet. Ongevoelige knakworst! Je hebt in ieder geval heel duidelijk aangegeven wat jouw gevoel is en nu is het aan hem om jou serieus te nemen. Doet hij dat niet, dan zou ik lekker de ziektewet in gaan en het hem maar even uit laten zoeken. Wat heeft hij liever: een werknemer die minder werkt of een werknemer die er helemaal niet meer is.
 
Nou, ik ben het helemaal zat! Kom net van mijn werk met het gevoel alsof iemand mijn stuitje eruit trekt, een schop in mijn buik heeft gegeven en mijn heupen tussen de deur hebben gezeten. Ik zal dit probleem ook bij mijn verloskundige neerleggen en direct maandag nog maar eens een gesprek aanvragen met mijn andere teamleider.....het kan nooit de bedoeling zijn dat ik thuis krom loop van de pijn door het schoonmaken van andermans huis!

Meiden ik zal op mijn strepen gaan staan! Dankjulliewel
 
Hay hay,

Hij doet wel een beetje flauw inderdaad. Ik weet de voorgeschiedenis niet...........bij ons is het geven en nemen. Ik ben altijd heel flexibel geweest en nu zijn ze dat ook naar mij toe....

Als jij dat ook was/bent dan is het een vreemde reactie van hem denk ik......hij neemt je inderdaad niet serieus...

Wat hebben jullie nu afgesproken?

Liefs me
 
Ik heb ook last van mij bekken en als ik nog werk had gehad dan moest ik onmiddelijk stoppen met werken voordat het te laat is.
Ik werkte in de schoonmaak en dat is lichamelijk gewoon zo zwaar vooral met deze klachten.
Denk aan jezelf want zometeen lig jij hele dagen met pijn op bed!


succes
 
Denk aan jezelf meid.. zn oude wordt als dit weet gewoon niet waar hij over praat!! en anders kan je verlosk. miss een brief voor schrijven die je mee kunt nemen, misschien dat die man het dan serieus neemt!!
 
Terug
Bovenaan