Gister gesprek gehad met een van de teamleiders, een oude knar.....wat een onbevredigend gesprek zeg! Ik gaf aan dat het werk me te zwaar word, heb ontzettend last van bekken, harde buiken en bandenpijn en het huishouden doen voor zes uur per dag is te veel, ook volgens de fysio. Begint die man een verhaal over vrouwen in afrika! Wat is dit nu voor vergelijking.....ik gaf aan als een berg op te zien naar bijvoorbeeld huis waar ik maandag naar toe moet, super groot en vier verdiepingen zuigen. Gaf hij als antwoord dat ik niet voorbarig moet zeggen dat het niet lukt, maar het moet ervaren....ja, hallo dan ben ik dus al te ver gegaan. Anders kon ik bellen met de planning voor een ander adres. Maar het probleem wordt niet weggenomen en wegens reorganisatie is er ook geen vervangend werk.....
Wat moet ik hier nu mee, ik voel me helemaal niet serieus genomen. Hij gaf trouwens ook nog aan dat mijn stage on het onderwijs in ieder geval lekker licht werk is....van welke planeet komt hij?
Wat moet ik hier nu mee, ik voel me helemaal niet serieus genomen. Hij gaf trouwens ook nog aan dat mijn stage on het onderwijs in ieder geval lekker licht werk is....van welke planeet komt hij?