gesprek op werk gehad

@ micromuis. Ik werk altijd 2 vaste dagen en in de vakanties meer, lijkt mij flexibel genoeg. Die man zit zijn tijd ook nog even uit. Per november stopt hij....misschien dat dat ook meespeelt....
 
Het is inderdaad goed om je vk om advies te vragen en ik zou dat advies dan ook gewoon opvolgen. Mijn vk adviseerde mij om de ziektewet in te gaan en als mijn leidinggevende of ARBO daar vragen over zouden hebben konden ze met haar contact opnemen.
 
Je moet echt aan jezelf denken. mijn teamleidster neemt me ook niet serieus maar ik ben afgelopen week door de bedrijfsarts wel arbeidsongeschikt veklaard tot na de bevalling. Morgen is mijn teamleidster terug van vakantie, benieuwd hoe ze dit gaat opnemen...
 
Bazen denken alleen maar aan zichzelf! En wat voor problemen zwangere vrouwen met zich mee brengen.

Succes ermee en wat iederen ook al schrijft, neem je rust en denk aan jezelf.
 
Hè wat een domme lulhannes! Afrika! OH MY GOD! echt? In welke Fabeltjeskrant heeft hij dat gelezen. Pfff. Trek het je niet aan. Jij hebt gelijk. Want alleen jij voelt hoe het zit. Ook niet 'eerst gaan proberen' hoor. Je hebt toch al aangegeven dat het niet kan.

Ik ben een beetje uitgekookt door alle morsige werkgevers die ik heb gehad. Ik zou daarom voor de zekerheid kijken of je het nog even zwart op wit kunt krijgen. Of dat je hem desnoods mailt in de trant van:

'Naar aanleiding van ons gesprek van ..(datum)... wil ik nogmaals met klem benadrukken dat de huidige werkomstandigheden niet passen bij de situatie waarin ik nu verkeer."
Dan som je even op wat de VK, de Fysio zeggen en waarom het werk dus nu te zwaar is (veel lichamelijke arbeid). Ik zou ook eerlijk zeggen dat je het jammer vind dat hij jouw zwangerschap met die van een Afrikaanse vrouw vergelijkt en dat jij je daardoor niet serieus genomen voelt. Jij wil graag samen zoeken naar een oplossing en dat je hoopt dat hij hierin nog iets voor je kan betekenen.

Als hij weer nul op het rekest geeft, dan zou ik keihard in de ziektewet stappen. Dat is heel simpel geregeld. Je belt 's ochtends naar je werk en meldt je ziek. klaar.

Heel veel succes. Stress is echt funest voor jou en je baby.
 
Terug
Bovenaan