gesprek werk

wat een gedoe meis..dit kan je nou net niet gebruiken..zo vervelend dat je baas niet meewerkt!
ik weet verder niet precies hoe de regeltjes zijn maar de arbo bellen kan geen kwaad.
of even kijken op www.juridischloket.nl daar staan alle regeltjes en je kan ook contact met ze opnemen..
ik hoop dat je er snel uitkomt en beetje rust krijgt, beter voor jou en jullie ukkie..

succes
 
ik zit zelf ook gedeeltelijk in de ziektewet via de arboarts ik werk nu nog 1 avond de rest ben ik thuis je moet het gewoon via de bedrijfsarts spelen of het uwv bellen want hij komt er zo makkelijk van af terwijl jij er flink op achteruit gaat mijn baas heeft zelf de arboarts gebeld voor mij die is gelukkig heel erg meegaand die zag zelf dat het niet goed ging met mij en dat het te zwaar werdt vond dat ik maar minder moest werken dus dat was toen binnen 1 week geregeld hij krijgt nu gewoon via het uwv een uitkering voor mij die hij weer aan mij betaald
 
Hoi Renate,

Ik heb me nu nog niet ziek gemeld ga dinsdag nog 1 keer een poging wagen en als ze dan weer tegen werken meld ik me ziek.

Ik heb geen zin om mijn gezondheid er aan onderdoor te laten gaan,ik moet nog 25 weken lopen en het wordt toch alleen maar zwaarder....

Jij ook heel veel succes en ik houd je op de hoogte...
 
Terug
Bovenaan