D Daniëlle Q okt 27, 2023 #17 Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer!
Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer!
J Joyjoy okt 27, 2023 #18 Daniëlle Q zei: Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer! Klik om te vergroten... Haha, groot gelijk heb je! Spannend wel, dat schiet al heel erg op. Super leuk.
Daniëlle Q zei: Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer! Klik om te vergroten... Haha, groot gelijk heb je! Spannend wel, dat schiet al heel erg op. Super leuk.
D Daniëlle Q okt 27, 2023 #19 Joyjoy en ik hebben nu ook via whatsapp contact,, mocht iemand het leuk vinden om zich bij ons te voegen, stuur 1 van ons dan even een priveberichtje, dan maken we er een whatsapp groepje van
Joyjoy en ik hebben nu ook via whatsapp contact,, mocht iemand het leuk vinden om zich bij ons te voegen, stuur 1 van ons dan even een priveberichtje, dan maken we er een whatsapp groepje van
K Kiim nov 8, 2023 #20 Daniëlle Q zei: Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer! Klik om te vergroten... Oohh dat is vandaag!!! Hoe is het gegaan? Ik vermoed dat ik hem ook moet gaan vervroegen. Ik heb hem nu op 16/11 staan... Laat je hem tijdens de menstruatie verwijderen, einde of erna? @Joyjoy ik heb je privé berichtje beantwoord
Daniëlle Q zei: Oeps! Vanmorgen de huisarts gebeld en mijn afspraak voor het verwijderen van de spiraal vervroegd naar 8 november... Ik heb echt geen geduld meer! Klik om te vergroten... Oohh dat is vandaag!!! Hoe is het gegaan? Ik vermoed dat ik hem ook moet gaan vervroegen. Ik heb hem nu op 16/11 staan... Laat je hem tijdens de menstruatie verwijderen, einde of erna? @Joyjoy ik heb je privé berichtje beantwoord