gestest

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik schreef gister onder het kopje vreemd over mijn rare cyclus (28dagen en week ongi, 34dagen en 1,5dag ongi, na 6dagen weer ongi gister beetje en vandaag paar keer moeten verschonen, maar geen buikkrampen).

maar omdat ik het zo vreemd vond, vanmorgen wel een test gedaan en daar kwam een kruis te voorschijn. maar ja nu twijfel ik of ik zwanger ben of misschien ben geweest en dat het toch mis is gegaan. vorige week had ik wel 1 dag last van mijn buik maar gister en vandaag helemaal geen last van mijn buik. pfffff wordt er een beetje onzeker van en durf ook niet zo goed blij te zijn met de positieve test.denk dat ik morgen maar de vk bel voor advies.

iemand dit ook meegemaakt?

hoi
ja dat is idd raar zou als ik jou was even na vk bellen
dat ze toch kunnen kijken of je nu zwanger bent
of dat het mis is aan het gaan
vooral omdat je last van je buik had
hoop voor je dat het goed gaat
liefs

Ow wat spannend!!!!!!!!!!!!

Let us know!!!!

xxxxxxxxxxxxx we duimen allemaal!

Jeetje, wat een spannende tijd voor je.
Ik hoop dat die positieve test klopt!
Laat je het weten?

spannend meid hoop dat je snel uit je onzekerheid bent...want dat is verschrikkelijk!
hopelijk mogen we je snel feliciteren!
liefsss

Ik heb het ook bij mijn jongste gehad.. Had ook elke keren rare cyclussen, maar toen ik een test deed bleek ik acheraf op dat moment al 9 weken zwanger te zijn..
In al mijn zw.schappen (nu 6 in totaal, 22 wkn zwanger van nr 3) heb ik in de eerste 10 weken last van bloedverlies. Het is dus 3 keer fout gegaan, maar gelukkig ook 3 x goed.

Ik hoop dat het voor je de goed kant op gaat..
Succes en sterkte.

Wat een onzekerheid zo zeg... Ik zou even bellen met de vk voor advies. Spannend hoor. Ik hoop voor jullie dat je goed nieuws te horen krijgt!

Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan