gestest

Nou meid ik duim voor je.... ik zou ook helemaal gek worden van onzekerheid.
Maar ik vind het ook wel ZOOOOOOO spannend!!!
Toi toi toi..... en ik zou inderdaad ook de vk bellen om een echo te laten maken. Dan heb je wel de zekerheid!

Succes en een dikke knufff

Hoop voor je dat de VK kan bevestigen dat je zwanger bent. Spannend hoor. suc6 en duim voor je
xxx

hoi meiden
heb net de verloskundige gebeld en die zei dat ik het nog even aan moet kijken. morgen beld ze me terug
maar ik heb zelf het idee dat het toch niet goed zit.
vandaag wel veel bloedverlies. nog wel helder en vloeibaar (nog geen stolsels gezien) beetje last van mijn rug maar niet echt van mijn buik (klein beetje maar heb het idee dat dat meer van de zenuwen komt)

voel me al de hele dag heel verdrietig. pfff
jullie horen van me
bedankt voor de reacties helpt dat ik het hier een beetje van me af kan schrijven.

twijfel of ik mijn moeder bel of ze morgen hier kan komen voor wat steun, maar dan moet ik haar ook meteen vertellen dat we (bezig zijn om) zwanger zijn, ze wist nog niet dat we serieus bezig zijn.

als je graag de steun van je moeder wilt hebben dan moet je haar gewoon lekker bellen om te vragen of ze komt!dat is een gevoel meid!
ik hoop zo dat het goed zit voor je...
veel sterkte meid...
liefs en kus

Heel veel succes vandaag! Heb je as l iets gehoord? Zal voor je duimen... Liefs....

kleine update
vandaag bijna geen bloedverlies gehad klein beetje maar. en smiddags een heeel klein stolseltje gezien. verder geen krampen in mijn buik alleen last van mijn rug.
heb de vk vandaag nogmaals gesproken, maar die zei dat ik het nog even aan moet kijken. als ik het n iet vertrouw mag ik altijd bellen en heb ook een nummer gekregen voorals ik snachts opeens heel veel last zou krijgen, dat geeft wel een beetje geruststelling.
maandag moet ik haar weer bellen en dan gaan we een afspraak maken voor een echo, donderdag of vrijdag. ze raden me af om nu al een echo te doen aangezien in niet precies weet hoever ik ben. en max 6 weken, en je kan pas een hartje zien op z'n vroegst met 6 weken dus denk ook dat het beter is nog even te wachten. maar voel me wel heel onzeker.
vandaag was mijn mams er en heb haar meteen ingelicht, was erg blij dat ze er was.

jullie horen nog van me
bedankt voor de lieve woorden

Terug
Bovenaan