@maylena,
Wat vervelend.. Ik zou het zelf ook vervelend vinden als ik afgewezen werd in een periode met de hoogste slagingskans maar, wij vrouwen voelen een eerste kindje, zwangerschap ect alles wat erom heen komt kijken heel anders dan mannen..
Wij proberen overal de controle in te houden omdat we van uit de natuur nu eenmaal bijna allemaal het moeder instinct hebben.. Tenzij je natuurlijk echt geen kinderen wilt als vrouw zijnde. Maar in dit geval verlies je de controle en dat vind je erg, begrijp ik ook heel goed maar een baby krijgen is een wonder en die controle ondanks de heftige dingen die je mee gemaakt hebt moet je toch echt loslaten anders gaat het enorm tegen je werken
En mannen zien een kinderwens moment enorm anders, het is voor hun gewoon iets wat komt of niet komt. En ik zeg niet dat ze niet verdrietig zijn als het niet is, maar op emotioneel vlak gaan mannen heel anders om met emoties en wensen.
Laat het even voor wat het is, en ga genieten van je avontuur met je partner in de hoop naar het grootste geluk van de wereld