Gestopt met anticonceptie in Maart

@believeinamiracle
Ja dan snap het wel! Ik heb 1 doosje sensitest en 1 doosje clearblue in huis. Geen rede voor een bepaald merk, gewoon 2 verschillende haha. 
@happybee
Ik ben ook zo'n controlfreak! En zwanger worden/zwanger zijn is alles behalve controle in eigen hand haha. Het liefst heb ik een handboek dat per dag beschrijft wat er gebeurt en wat je voelt haha. Dus dit is inderdaad best wel een uitdaging. Whatsapp groep lijkt me ook wel leuk! 

@Happybee Hallo mede maart stopper! Met een spiraal werkt het denk ik net wat anders als met de pil maar uit eindelijk gaan we allemaal het zelfde doel tegemoed. En wat leuk een whats app groep.. dit forum heeft zeker iets maar het nadeel is dat je inderdaad geen meldingen krijgt. Nu ik op het werk ben nog tot 9 uur vanavond kan ik alles in de gaten houden maar als ik thuis ben dan reageer ik echt niet zo snel haha

@Amarylles okee jaa die van de clearblue die spreken mij ook het meeste aan, ik moet het ook binnen kort gaan halen aangezien ik in mei wil testen haha

@believeinamiracle voeg je gerust bij de appgroep. Amaryllis heeft dat inmiddels ook gedaan. 

Hoi!! Ik ben sinds 1 maart gestopt met de pil (28 feb de laatste genomen). 4 maart kreeg ik mijn ontrekkingsbloeding en op 6 april weer mijn eerste echte menstruatie, na 33 dagen. Blij dat dat weer op gang is, want las dat dit ook maanden had kunnen duren. Leuk om elkaar op de hoogte te houden! 

@rompertje fijn dat alles weer opgang is gekomen en natuurlijk is z'n forum heel fijn om te hebben! 

@happybee ik heb mezelf in de groeps app gevoegt! Leuk idee van je

@rompertje, fijn dat jouw lijf het zelf weer zo snel oppakt! Als je wilt kun je je aanmelden bij de whatsapp groep voor de stoppers in maart. 

Rompertje, wat fijn dat jouw lijf het weer zelf oppakt. Ook jij bent welkom in de whatsappgroep hoor! 

Terug
Bovenaan