gestopt met borstvoeding en zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Dit is helemaal nieuw voor mij .
Ik heb al een hummeltje van 9 maanden en ben na ruim 8 maanden borstvoeding hier helemaal mee gestopt. Na 3 weken werd ik ongesteld maar iedereen had tegen mij gezegd dat dat heel heftig zou zijn. Na 3/4 dagen was ik overal weer vanaf en het viel allemaal wel mee.  We  willen  weer proberen om  zwanger  te worden. Is je  cyclus weer meteen zoals voorheen of duurt dit weer een paar maanden???    Zijn er nog meer meiden die hetzelfde willen??

groetjess

Hoi Triespies,

Ik heb ook tot zo ´n 7.5 maand borstvoeding gegeven en werd toen niet ongesteld. Ik ben rond half februari gestopt met borstvoeding en werd toen 19 maart voor het eerst ongesteld. Dit was ook helemaal niet veel zo ´n twee dagen. Tot nu toe ben ik ook nog niet ongesteld geworden en ben ook niet zwanger helaas. Hoop dat mijn lichaam snel weer.
Mijn zoontje is nu volgende week 11 maanden.
Hopelijk heeft jou lichaam weer eerder ritme.
Succes weer met zwanger worden.

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Wel jammer dat je nog niet zwanger bent. en erg frusterend denk ik dat je ook nog steeds niet ongesteld bent. Ik hoop voor je at het snel komt of dat je in verwachting bent.
Was je bij je zoontje snel zwanger en hoe was je cyclus toen?

Ik was voordat ik met de pil begon heel regelmatig. Precies 28 dagen. en dat was ook zo  voor mijn zwangerschap. Het is dus afwachten?

groetjess

Ik was regelmatig. zo ´n 33a35 dagen. Vond het toen al vervelend dat mijn cyclus al zo lang was. Ha,ha!!
Ik merk dat ik er nu toch wel veel mee bezig ben.
Heb jij dat ook?

Groetjes, Sarah

Ja, dat heb ik ook. Ik heb toen ik nog borstvoeding gaf ook nog wel ens een test gedaan omdat ik vanalles in en aan mijn lijf voelde wat anders was. Je hoort ook nog wel eens dat als je borstvoeding geft je zwanger kan worden. Had ik niet erg gevonden. dus dat geeft al aan dat ik er ook veel mee bezig ben. Ben heel benieuwd hoelang mijn cyclus nu is. en misschien komt er zo wel helemaal niks en ben ik meteen zwanger HIHI. zal wel niet.
heeft het bij jou lang geduurt voordat je in verwachting was van je zoontje??

groetjess

Nee, het duurde niet lang. Het was de tweede ronde al raak. Gelukkig, want ik mocht daarvoor ruim 9 maanden niet zwanger worden ivm een partiele mola zwangerschap die ik daarvoor had.
ben bang dat ik er een beetje vanuit ga dat het wel weer snel raak zal zijn en het nu vies tegen gaat vallen.
Was jij ook de vorige keer snel zwanger??
Helaas zegt het allemaal niks voor de volgende keer.

Groetjes, Sarah

Ik ben in sep 2007 gestopt met de pil om zwanger de raken en gaf toe nog wel bv aan mijn dochter (toen 13 maanden oud) toen ik na 2 maanden nog niet ongi werd   ben ik gestopt met de bv. Vrij snel daarna werd ik ongesteld wel een lange cyclus 45 dagen. De cyclus erop had ik op dag 36 een positieve test.   Dus na 2 rare cyclussen ben ik uiteindelijk zwanger geraakt.
Heel veel succes!

Hey,

Sarah, ruim 9 maanden niet zwanger mogen worden als je de keuze hebt gemaakt dat je er voor gaat is wel erg lang. Weten ze waardoor je een mola zwangerschap hebt gehad?? Wel fijn dat toen je weer "mocht" je ook snel zwanger was.

Bij mij was het ook in de tweede ronde al raak, terwijl wij ervan uit gingen dat het mnimaal een half jaar zou duren voordat de pil helemaal uit je lijf is en doordat ze om ons heen allemaal wel zwanger wilde worden maar dat het niet wil lukken.
Wel heel jammer dat dat niks over de volgende keer zegt.

Lilian,  GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!!!!!!!
Klopt het dat je in November uitgeteld bent?? gaat het alemaal goed, niet teveel rare zwangerschapskwaaltjes??
Jij hebt dus ook een lange cyclus gehad nadat je gestopt bent met BV.

groetjess

Terug
Bovenaan