gestopt met borstvoeding en zwanger willen worden

Lilian wat fijn dat je toen snel weer zwanger was en dat het direct op gang kwam na het stoppen van de bv.

Ik heb een beetje het idee dat ik misschien mijn eisprong heb gehad dinsdag, maar ik moet dan nog even twee weken afwachten.
Als dat zo is is de kans op zwangerschap vrij klein denk ik aangezien we zaterdag voor het laatst geklust hebben. Grappig zo om te schrijven wanneer je het voor het laatst gedaan hebt.

Groetjes, sarah

quote: triesepies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2008 19:09:54'));

Hey,

Sarah, ruim 9 maanden niet zwanger mogen worden als je de keuze hebt gemaakt dat je er voor gaat is wel erg lang. Weten ze waardoor je een mola zwangerschap hebt gehad?? Wel fijn dat toen je weer "mocht" je ook snel zwanger was.

Bij mij was het ook in de tweede ronde al raak, terwijl wij ervan uit gingen dat het mnimaal een half jaar zou duren voordat de pil helemaal uit je lijf is en doordat ze om ons heen allemaal wel zwanger wilde worden maar dat het niet wil lukken.
Wel heel jammer dat dat niks over de volgende keer zegt.

Lilian,  GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!!!!!!!
Klopt het dat je in November uitgeteld bent?? gaat het alemaal goed, niet teveel rare zwangerschapskwaaltjes??
Jij hebt dus ook een lange cyclus gehad nadat je gestopt bent met BV.

groetjess

Zo dan weet ik teminste wat er geschreven was. De vergeetachtigheid gaat blijkbaar nooit meer weg.

Lilian uiteraard ook gefeliciteerd namens mij.

De partiele mola zwangerschap kwam doordat er twee zaadcellen in 1 eicel kwamen.

Triesepies wat fijn dat je de vorige keer ook zo snel zwanger was. Hopelijk zijn we allerbei weer snel zwanger.

Groetjes, Sarah

Hey Sarah,

Daar zijn we weer. Is er een kans dat je weer z'n mola zwangerschap kan krijgn of is die kans net zo groot als bij ieder ander en was het de vorige keer gewoon pech.  
Ik heb nog noit een eisprong gevoeld. Wat voel je dan??  
Misschien dat je lichaam ook weer  een beetje ritme krijgt en  dat niet elke cuclus zo lang gaat duren.  Het is wel heel vervelend at je z'n lange cyclus hebt ehad want je weet dan ook niet wanneer je eisprong ongeveer is. Ik hoop  voor  je dat er niet zo heel cuclussen meer komen.  

Veel sterkte met wachten en ik hoop met je mee dat we allebei weer snel zwanger mogen worden.  

Groetjess

quote: triesepies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2008 21:46:06'));

Hey Sarah,

Daar zijn we weer. Is er een kans dat je weer z'n mola zwangerschap kan krijgn of is die kans net zo groot als bij ieder ander en was het de vorige keer gewoon pech.  
Ik heb nog noit een eisprong gevoeld. Wat voel je dan??  
Misschien dat je lichaam ook weer  een beetje ritme krijgt en  dat niet elke cuclus zo lang gaat duren.  Het is wel heel vervelend at je z'n lange cyclus hebt ehad want je weet dan ook niet wanneer je eisprong ongeveer is. Ik hoop  voor  je dat er niet zo heel cuclussen meer komen.  

Veel sterkte met wachten en ik hoop met je mee dat we allebei weer snel zwanger mogen worden.  

Groetjess

Net nog weer een heel bericht getikt, maar hij wilde hem niet plaatsen.
Het voelen weet ik niet zeker of ik het voel,  want ik voel wel vaker wat. Maar ik kon een beetje aan mijn afscheiding merken dat het rond deze tijd zou zijn, maar dan kan ik nog spoken zien.

Over die  partiele mola ontstond doordat er twee zaadcellen in 1 eicel terecht waren gekomen en heb nu als ik het  goed heb onthouden 1% meer kans  geloof ik.

Groetjes

Terug
Bovenaan