Gestopt met borstvoeding

Ik zeg dikke  voor jou!! Echt SUPER! Kan me je gevoel wel voorstellen, maar goed die tandjes lijkt me ook niet echt lekker nee!

Dikke kus SAskia
mv Rik 04/07/07

Echt super bedankt voor jullie lieve reacties. Fijn om te horen dat ik het in principe al goed gedaan heb 9 maanden. Maar afscheid blijft moeilijk. Maar gelukkig drinkt Marissa super goed uit de fles en ik pak haar inderdaad lekker op schoot bij de flesjes. Zo blijft het toch een moment van ons samen.

Hoi Linda,

begrijp het helemaal hoor, heb Levi ook 9 1/2maand volledige bv gegeven. Vond het vreselijk om te stoppen maar moest teveel medicijnen slikken en mocht hem door mijn rugproblemen ook niet optillen etc. Het werd dus onmogelijk om hem te voeden of te kolven dus dan maar stoppen.
Maar je hebt het al een hele lang tijd super gedaan hoor, petje af.

groetjes chimene

Hoi Linda, wat goed van je dat je het zo lang hebt volgehouden hoor!!!
Begrijp je helemaal dat het een moeilijk moment is... heb ik zelf ook gehad hoor en best ff een traantje weg geveegd!!!
Maar je kan echt heel erg trots op jezelf zijn!! Goed gedaan!

liefs Ilone

He Linda

Weet precies hoe je je voelt .
Maar  je hebt het echt heeeeeel lang volgehouden en daar mag je met recht trots op zijn.....
Jouw dochtertje heeft echt het beste gehad en nu is het de beurt aan de fles.
Ik vond het na 7 maanden ook vreselijk om te stoppen, maar de melk was op en ook met de fles worden ze groot toch!!!!

Je verdient een dikke .

groetjessssss

Terug
Bovenaan