Gestopt met de pil en direct zwanger??

Hallo,
Ik ben 26 jaar en net een maand geleden gestopt met de pil. Om mijn lichaam vast te laten "ontwennen" van de pil. Nu vraag ik me af of iemand ervaringen heeft met direct zwanger te worden na het stoppen van de pil. Ik heb nl. pijnlijke borsten en steken in mijn buik en af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Als mijn cyclus normaal is dan word ik maandag ongesteld. Wie herkent dit??
 
Hoi Biate,
Het schijnt dat je in de eerste maand extra vruchtbaar bent. Ik een aantal mensen bij wie het meteen raak was. Maar ik weet ook dat je eerste ongi na het stoppen heel heftig kan zijn. Dus het kan helaas beide zijn. Het kan zelfs zo zijn dat je eerste menstruatie heel lang op zich laat wachten. Afwachten dus!!
 
hai biate,
Ik wel geen demper op je gevoelens enzo zetten, maar ik had de eerste maanden na het stoppen met de pil ook diverse kwaaltjes die je best bij zwanger zijn kon stoppen, ik had echter een beetje pech dat bij mij de hormoonhuishouding aan het rommelen was..Zoals ze hier vaak neer zetten, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden!Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat t gelijk rak is! Zelf heb ik deze maand eindelijk een wat rustiger vaarwater wat betreft mijn hormoonklachtjes..hehe!
Heel veel suc6! Enne jenke..ik heb dezelfde nod datum! Nog 8 dagen afwachten dus..
gr.simoon
 
hallo ik ben dus iemand die snel zwanger word.we hebben het alleen maar over een baby en plop er zit er een.Mijn jongste is na een pilbloeding gekomen.Nu proberen we weer zwanger te worden en de tekenen zijn er wel maar de testen zeggen dat het niet zo is.duimen allemaal dat we snel zwanger zijn van een gezonde baby.
 
Ik heb na het stoppen met de pil 10 weken lang allerlei zwangerschapskwaaltjes gehad, om gek van te worden! Nadat ik 3 keer ongesteld geweest ben, heb ik het geluk gehad dat ik ook echt zwanger ben geraakt. Dat voelt wel anders dan wat ik toen voelde. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je in 1 keer zwanger bent geraakt en dat jouw klachten geen afkickverschijnselen zijn! Succes, Kiki
 
Terug
Bovenaan