Gestopt met de pil en direct zwanger??

Hallo allemaal,

Wat leuk al die reacties! En Jenke ik dus de 28ste... echt spannend. Ik had niet verwacht dat het zo spannend zou zijn, kan aan niets anders denken. Terwijl ik ben gestopt met het idee dat het niet direct raakt hoeft te zijn. Maar natuurlijk zou het geweldig zijn dat het wel zo is! Tot die tijd afwachten en proberen met beide benen op de grond te blijven staan. Heb wel steeds het gevoel dat ik ongi word...maar dat voelde ik toen ik aan de pil nooit een paar dagen van tevoren. Ik wil misschien wel van alles voelen...Ik hou jullie op de hoogte en heel veel succes allemaal!
 
hoi ik ben dus gelijk na het stoppen van een halve pilstrip die had ik niet eens afgemaakt zwanger geworden dus na het stoppen geen natuurlijke menstruatie gehad alleen nog een bloedinkje na het stoppen va de pil ik ben nu in de 7de week ik hoop voor jullie dat het ook zo snel lukt je bent wel extra vruchtbaar na het stoppen van de pil!!
liefs sandra
 
Hallo Sandra,

Mooi om te horen, natuurlijk moet ik nog een paar dagen wachten maar het is leuk te weten dat het al zo zou kunnen zijn. Volgens mij is mijn zus ook in de eerste keer zwanger geraakt, maar dat kan ik haar natuurlijk nu niet vragen. Ik wil het eerst zelf weten.
 
Terug
Bovenaan