Gestopt met de pil, en nu? Iemand tips?

Ha dames!
wat in ieder geval erg belanrijk is om zodra je stopt met de pil te beginnen met het slikken van foliumzuur!!!!!.
Dus op nar de winkel en koop zo'n pot als je dat nog niet gedaan hebt!!!!
succes met zwanger worden!
groetjes leetje

Hey Wan,

Zowiezo foliumzuur gaan slikken als je dat nog niet doet!
En een tip van mij koop ook gelijk een potje tarwekiemolie, schijnt de eicil beter te rijpen. Ik ben dat  zelf halve wege ronde 2 gaan slikken en in ronde 3 was het raak! Weet niet of dat daar door komt maar ik had zoveel positiefe verhalen gehoord dat ik dacht baat het niet dan schaad het niet!
Succes meid.

Groetjes Annemiek
16w4d(jnui 2006 mama's)

hi meiden.

ik ben in oktober met de pil gestopt. Vind het leuk om er eens met iemand over te kletsen. Vertel het in me omgeving nog niet aan iemand we houden het voor ons zelf.
Ben nu bezig met ronde 4 en heb een regelmatige cycles van 28 dagen. Vind het echt spannend maar ben wel elke keer terleurgesteld. Ben er denk teveel mee bezig kennen jullie dat.  

liefs liz

Hey meiden,

Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik werk onregelmatige diensten en mijn partner werkt hele dagen. Is er ook zoiets als kinderopvang voor mensen die onregelmatig werken? Ik bedoel ik ben 1 vaste dag vrij, maar voor de rest hangt het er maar net vanaf hoe ik ingepland wordt...

Volgens mij kun je tarwekiemolie gewoon bij de kruidvat kopen. Volgens mij in de vorm van druppels en tabletten.
Ik slik wel al foliumzuur. Weet iemand hoelang je daar mee door mag gaan?

Ik heb trouwens nog helemaal geen regelmatige cylus.
Daar was ik al een beetje bang voor, want ik ben aan de pil gegaan omdat ik zo onregelmatig en vaak ongesteld was, dat ik er helemaal gek van werd!

Zijn er nog meer meiden met een onregelmatige cyclus, en wie heeft er tips????

Liefs Wan

Hoi Wan,

Volgens mij kun je foliumzuur "onbeperkt" slikken. Dat wil zeggen dat je net zo lang foliumzuur kunt slikken tot je 12 weken zwanger bent.

Succes

groeten Wenb

hoi hoi

ze raden foliumzuur aan van 4 weken voor de bevruchting tot 8 weken zwangerschap.
Daarom zeggen ze ook altijd; stoppen met de pil starten met foliumzuur.

succes!

grover

Terug
Bovenaan